harmonet

1. Data: 2003-11-06 14:55:40

Temat: harmonet
Od: "werka" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak jest opinia dziewczyn na temat tych pigułek?
poza tym lekarz przepisał mi je "od ręki" na podstawie samego wywiadu, bez
badań kontrolnych - podobno sa ta pigułki tak nowowczesne i o tak niskiej
zawartości hormonów, że są to działania zbędne...
nie wiem co mam o tym sądzić?
czekam na opinie
W.

2. Data: 2003-11-06 15:39:49

Temat: Re: harmonet
Od: "Joanna Glowacz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz przepisał mi Harmonet również na podstawie zwyklego wywiadu. Od 3
miesiecy skutkuje :-) bez żadnych (widocznych i odczuwalnych )efektów
ubocznych.

pozdrawiam
Joanna

3. Data: 2003-11-06 22:48:27

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badań kontrolnych - podobno sa ta pigułki tak nowowczesne i o tak niskiej
> zawartości hormonów, że są to działania zbędne...

Ja tez mialam przepisany Harmonet na podst. wywiadu i niestety dla mnie nie
byl zbyt dobry...Nowoczesnosc go zgubila i dla mnie chyba bylo za malo tych
hormonow :)). Mialam wciaz jakies dziwne krwawienia podczas brania, wiec po
jeszcze innych pigulkach w koncu wyladowalam na tabletkach 3-fazowych
(Milvane). Jestem teraz bardzo zadowolona i nie odczuwam zadnych
dolegliwosci. Tak wiec wszystko zalezy od organizmu...

Pozdrawiam

Kometa

akupunkturzysta do domu ?
RE: [Warszawa] Gdzie mozna kupic fartuch lekarski??
dziwne przeziebienie. co to bylo?
[Warszawa] Gdzie mozna kupic fartuch lekarski??
Potrzebne materiały-help