hasające psy - co z tym zrobić?

1. Data: 2005-06-29 06:36:21

Temat: hasające psy - co z tym zrobić?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wygląda tak: właściciele psów ze skupiska domów położonych ok. 300m
od mojego mają dziwny zwyczaj - ich psy biegają sobie swobodnie bez żadnych
kagańców podczas spacerów właściciela a czasami również bez niego. Jest też
gość, który puszczał takiego psa "pod opieką" małych dzieci (po kilku
awanturach już tego nie robi). Psy to rodzaj niemieckich owczarkowatych a
więc duże i z natury agresywne. Bardzo mnie to denerwuje, zwłaszcza, że raz
już zostałem zaatakowany, a ktoś inny nawet ugryziony. Zupełnie nie wiem co
z tym zrobić.

Robert

2. Data: 2005-06-29 07:21:00

Temat: Re: hasające psy - co z tym zrobić?
Od: "bankroot" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rpm <r...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> już zostałem zaatakowany, a ktoś inny nawet ugryziony. Zupełnie nie wiem co

zgłosić na policję

3. Data: 2005-06-29 07:48:40

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rpm napisał(a):
> [...]
> już zostałem zaatakowany, a ktoś inny nawet ugryziony. Zupełnie nie wiem co

Straż Miejska albo Policja. Mialem kiedys podobny problem i SM go
rozwiazala.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

4. Data: 2005-06-29 08:18:13

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 29 Jun 2005 07:21:00 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, bankroot napisał(a):

> zgłosić na policję

albo do strazy miejskiej - jesli to miasto

5. Data: 2005-06-29 09:04:29

Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
Bardzo mnie to denerwuje, zwłaszcza, że raz
> już zostałem zaatakowany, a ktoś inny nawet ugryziony. Zupełnie nie wiem
co
> z tym zrobić.

kupic wiatrówke ;)

6. Data: 2005-06-29 10:31:06

Od: "Rex" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rpm <r...@a...pl> napisał(a):
> Psy to rodzaj niemieckich owczarkowatych a więc duże i z natury agresywne.
Psy nie są "z natury" agresywne. To zależy głównie od właściciela.
Rozumiem jednak obawy.
Legalne rozwiązanie zostało już przedstawione. Straż Miejska albo Policja. Są
na to paragrafy.
Może wystarczy rozmowa z właścicielem, tak jak w poprzednim przypadku? Zawsze
pozostawi to lepszą atmosferę niż posługiwanie się władzą.

Pozdrawiam
Rex

7. Data: 2005-06-29 11:52:56

Od: "podolec" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora