header too long OT

1. Data: 2003-06-15 18:28:57

Temat: header too long OT
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedziałam na kilka postów przed chwilą i bez problemów. Ale
żaden, na który odpowiadam teraz, nie chce się wysłać, bo "header
too long". Który header i dlaczego too long? Pomocy. :-)
--
Pozdrowieństwa,
Scally

2. Data: 2003-06-15 18:40:41

Temat: Re: header too long OT
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:

> Odpowiedziałam na kilka postów przed chwilą i bez problemów. Ale
> żaden, na który odpowiadam teraz, nie chce się wysłać, bo "header
> too long". Który header i dlaczego too long? Pomocy. :-)

Zdarza się. Zbyt długi wątek po prostu. Zacznij odpisywanie tym samym
tematem, ale w nowej wiadomości.

Z poważaniem
PZ

--
..jeśli chcesz hodować diabła
w głębokim dole trzymaj go!

3. Data: 2003-06-15 19:48:12

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawadzki pisze w news:bciem3$o1d$1@nemesis.news.tpi.pl

> Zdarza się. Zbyt długi wątek po prostu. Zacznij odpisywanie tym samym
> tematem, ale w nowej wiadomości.

Raz działa, raz nie. :(( Nie pierwszy raz mi się to zdarza i nie
tylko na tej grupie, nie tylko w tym mailerze - i nigdy nie wiem,
o co chodzi, bo logiki w tym nie widzę. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally [która za tydzień jedzie do Olsztyna na zlot czarownic

4. Data: 2003-06-15 20:39:54

Od: " EB" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20030615214702.E30D.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...

ciach

> --
> Pozdrowieństwa,
> Scally [która za tydzień jedzie do Olsztyna na zlot czarownic
> psi-owych :-)]

Witaj Scally !

Napisz coś więcej o tym zlocie u mnie takie odbywają się na Łysej Górze.

Pozdrawiam - jeszcze nie czarownica Ewa :-).

5. Data: 2003-06-15 21:02:51

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

EB pisze w news:bcilm2$p69$1@news.onet.pl

> Napisz coś więcej o tym zlocie u mnie takie odbywają się na Łysej Górze.

Zlot kameralny, bo tym razem tylko 2 panienki bliskie sobie (z
psi obie :-)), ale może kiedyś uda się w większym gronie? W
Olsztynie działa lokalna grupa, ale tym razem pewnie nie zawitamy
w ich gronie.

> Pozdrawiam - jeszcze nie czarownica Ewa :-).

Nic nie stoi na przeszkodzie. :-) Jak się wyprowadzę, to pewnie
zloty będą we Wrocławiu. :-)

6. Data: 2003-06-15 21:16:14

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisała w
wiadomości news:20030615214702.E30D.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...

> Scally [która za tydzień jedzie do Olsztyna na zlot czarownic
> psi-owych :-)]
---------------------------------
Scally, skoro postanowiłyście (z Pulsarkiem pewnie) zrobić sabat w moim
nieomal rodzinnym mieście, to proszę "puśćcie trochę farby" choćby i na
priva. Tak czy siak życzę owocnego oblatywania (mioteł) najlepiej na
lotnisku w Dajtkach. Ja planuje wizytę w sierpniu.
Zbig A G

7. Data: 2003-06-15 21:18:29

Od: " EB" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20030615225939.E320.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...
> EB pisze w news:bcilm2$p69$1@news.onet.pl

> Nic nie stoi na przeszkodzie. :-) Jak się wyprowadzę, to pewnie
> zloty będą we Wrocławiu. :-)

Trochę daleko ale może gdy lepiej się poznamy i będziemy chciały spotkać to
coś wymyślimy.

A może tak w Ustroniu ?

Pozdrawiam Ewa.

8. Data: 2003-06-15 21:42:11

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

EB pisze w news:bcinv0$16f$1@news.onet.pl

> A może tak w Ustroniu ?

Bardzo bym chciała. Rok temu byłam, więc i w tym... ale na razie
wszystko wskazuje na to, że w tym roku mi nie wyjdzie. Vis maior..
:(( Ale w tym roku Ustroń, mam nadzieję, się nie kończy. :-)

9. Data: 2003-06-16 07:56:22

Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20030615225939.E320.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...
> EB pisze w news:bcilm2$p69$1@news.onet.pl

[ciecie]

> Nic nie stoi na przeszkodzie. :-) Jak się wyprowadzę, to pewnie
> zloty będą we Wrocławiu. :-)

Przepraszam, ze wtrace: - jak powszechnie wiadomo, czarowmice a wrozki
dzieli jakies 50 lat stad moze to stwierdzenie kolezanki - jeszcze nie
czarownica ;-)))
Czyz nie lepiej - zlot wrozek w Olsztynie???

K.Piotrowski

10. Data: 2003-06-16 08:47:02

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Piotrowski pisze w news:bcjudr$9p1$1@atlantis.news.tpi.pl

> Czyz nie lepiej - zlot wrozek w Olsztynie???

Tak dokładnie to zlot wiedźm. :-D

--
Pozdrowieństwa,
Scally
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

OT: Prośba o test
Fundusze Unijne dla ON ????
Grabież pieniędzy UE
do pracujących na odległość
Jeszcze o Konstytucji UE i aktywności Polski