Re: [help] chrzest

Data: 2004-09-16 19:44:29
Temat: Re: [help] chrzest
Od: "Beata" <t...@N...pl>

Użytkownik "IlonaW" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cick7v$85l$1@news.onet.pl...
> Swoja droga to troche jak dla mnie dziwne, ze skoro rodzice tacy "gleboko
> etyczni" jak to nazwalas i chca brac na matke chrzestna osobe
niewierzaca...
> zreszta nie mnie tu osadzac...
-------------------------
Hmm..napisalam tak, by lepiej nakreslic sytuacje- ze rodzice sa wierzacy - w
sensie, ze etyka chrzescijanska jest ich etyka- w odroznieniu od wielu tych,
ktorzy nosza bladachim za ksiedzem, a ich moralnosc odbiega od wymogow. Ale
nie chce sie tu ani spierac, ani nie chce wydawac ich osadom- powiem moze
tylko, ze jestem dumna z tego, ze MIMO mojego braku wiary to ja wlasnie
zostalam wybrana- powody moze pomine, bo nie miejsce ani sytucja na to.
Ilonko - bez obrazy - wybacz, ale nie chcialabym, aby akurat ten aspekt
podlegal dyskusji...A za rade serdecznie dziekuje.
Prawdopodobnie tego honoru sie nie odmawia- a moje dyskusje z nimi byly
dlugie i pelne moich watpliwosci.

Pozdrawiam,
Beata