hemoroidy a sex ..wazne !!

1. Data: 2004-01-25 12:08:29

Temat: hemoroidy a sex ..wazne !!
Od: "ciSco__" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam..

pacjent..---dziweczyna ...wiek 22 lata

objawy---malutki hemoroid ktory jush zakrwawil

u lakarza byla...

A teraz moje pytakno..Jak to jest ..czy maloda kobieta z malym hemoroidem
moze uprawiac sex analny?? czy to woogule jest i bedzie mozliwe ??..Czy to
mozna wyleczyc farmakologicznie ?Zdziwiem sie troche jak uslyszalem ze takie
cos mialo miejsce a tym bardziej u tak mlodej osoby !! Zawsze myslalem ze to
czasami maja kobiety po porodzie albo osoby starsze ale nigdy ze tak mloda
osoba !!..dziekuje za wszelkie odpowiedzi;-)))

Cisco

2. Data: 2004-01-25 12:55:08

Temat: Re: hemoroidy a sex ..wazne !!
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciSco__" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> A teraz moje pytakno..Jak to jest ..czy maloda kobieta z malym hemoroidem
> moze uprawiac sex analny??

zapytaj lepiej, czy CHCE. Jest to schorzenie bolesne, czasem nie można
nawet siedzieć, a co dopiero...
Wszystko zależy od tego, czy bardzo jej to dokucza, czy nie. A skoro krwawi,
to pewnie też boli. Ona musi podjąć decyzję, czy chce...

>czy to woogule jest i bedzie mozliwe ??

Wszystko jest możliwe, ale przyjemne to to chyba nie będzie... :-/
Spróbuj, jeśli chcesz dziewczynie sprawić ból.

>..Czy to
> mozna wyleczyc farmakologicznie ?

A lekarz jej nie powiedział? :-/
(można)

>Zdziwiem sie troche jak uslyszalem ze takie
> cos mialo miejsce a tym bardziej u tak mlodej osoby !!

Nie wiem w ogóle, co w tym dziwnego. Bardziej mnie dziwi Twoja wypowiedź i
to, że piszesz o dziewczynie jak o ufo, bo ma problemy z żylakami odbytu. Na
temat problemów z hemoroidami jest sporo artykułów i informacji w
internecie, teraz spory procent ludzi to ma, więc nie wiem, co się tak
dziwisz...

>Zawsze myslalem ze to
> czasami maja kobiety po porodzie

80%

>albo osoby starsze ale nigdy ze tak mloda
> osoba !!!

To nie zależy od wieku...

Dorota

3. Data: 2004-01-25 13:11:35

Od: "arTii" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. wrote:
> [...]
> żylakami odbytu. Na temat problemów z hemoroidami jest sporo
> artykułów i informacji w internecie, teraz spory procent ludzi to ma,

jako drobną uwagę, gdyż często jest mylony temat:
hemoroidy=guzki krwawnicze<>żylaki odbytu !!!
to są różne schorzenia!!! i różnie są leczone.

--
____________ artii(at)abc-service(dot)com(dot)pl -+- GG #14211
_ _ | . . ---+++ http://www.abc-service.com.pl +++---

4. Data: 2004-01-25 14:29:02

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jan 2004, ciSco__ wrote:

> A teraz moje pytakno..Jak to jest ..czy maloda kobieta z malym hemoroidem
> moze uprawiac sex analny??

nie

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2004-01-25 15:07:58

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jan 2004 14:11:35 +0100, arTii wrote:

> jako drobną uwagę, gdyż często jest mylony temat:
> hemoroidy=guzki krwawnicze<>żylaki odbytu !!!
> to są różne schorzenia!!! i różnie są leczone.

Ciekawe. Możesz rozwinąć tą myśl? Czym się różnią żylaki odbytu od
hemoroidów i dlaczego różnie się je leczy?

Nie jestem proktologiem, ale z tego co pamiętam ze studiów jest inaczej,
niż piszesz.

W opozycji do Twoich tez stoi również Gogiel, wypluwając na przykłąd
takie strony, jak ta:

http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=116&typ
=1

Bardzo proszę o jakieś wyjaśnienie - będę mógł się dokształcić...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

6. Data: 2004-01-25 20:26:58

Od: POKREC <p...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciSco__ wrote:

> [...]
> czasami maja kobiety po porodzie albo osoby starsze ale nigdy ze tak mloda
> osoba !!..dziekuje za wszelkie odpowiedzi;-)))

Wspolczuje twojej dziewczynie. Ze tez musiala trafic na Ciebie...
Co to jest, mebel, gumowa lala, czy czlowiek? Pomyslze przez chwile.
Pzdr,
POKREC.

7. Data: 2004-01-25 21:27:19

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciSCO nie zdajesz sobie sprawy , że seks analny zaburza u kobiety pracę
waznego czakramu , odpowiedzialnego za potecjał energetyczny. Kobiety
uprawiające sex analny w wieku 40 lat są już strzępkiem człowieka. Mają tyle
roznych chorób, że trudno je leczyć a leczenie jest beznadziejne .
Dlatego prostytutki , które uprawiaja taki seks częsciej , bo żony sie na
ogol na to nie zgadzają żyją
krótko i byle jak.
Funduj swojej dziewczynie sex analny a bedziesz mial nie tylko guzki
krwawiczne ale bedziesz za nią nosil kiszkę stolcową. Długo nie ponosisz bo
też dlugo nie pozyje .
fixrambo

8. Data: 2004-01-26 07:08:00

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:bv0bjs$3fg$1@news.onet.pl,
niejaki(a): ciSco__ z adresu <c...@w...pl> napisał(a):

> witam..
>
> pacjent..---dziweczyna

cisco: (do kolegi): ty, sluchaj, czy lechtaczka jest z przodu czy z tylu ??
kolega: no z przodu!!
cisco: cholera, znowu sie pol godziny hemoroidem bawilem...

BP, NMSP

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

9. Data: 2004-01-26 08:31:42

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> cisco: (do kolegi): ty, sluchaj, czy lechtaczka jest z przodu czy z tylu
??
> kolega: no z przodu!!
> cisco: cholera, znowu sie pol godziny hemoroidem bawilem...

Ja rozumiem Wasze oburzenie, ale po co zaraz takie rzeczy wypisywać? Może po
prostu dajmy spokój, facet już chyba (mam nadzieję) zrozumiał, że jest jak
dzieciak...

D.

10. Data: 2004-01-26 17:34:08

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bv2j9f$ao0$...@t...icpnet.pl ,
której nadawcą było Dorota D. <p...@n...gazeta.pl> zostało
napisane:

> Ja rozumiem Wasze oburzenie, ale po co zaraz takie rzeczy wypisywać?
> Może po prostu dajmy spokój, facet już chyba (mam nadzieję)
> zrozumiał, że jest jak dzieciak...

jakie oburzenie? poprostu misie przypomnial dowcip, wyjatkowo dobrany
tematycznie, ot co...
przeciez nie mozna ciagle na powaznie, prawda?

--
milego dnia
adam, gg# 402495

czarna herbata