Re: hibiscus

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: hibiscus
Date: Thu, 8 Nov 2001 11:21:05 +0100

"Krysia" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:0e4201c167ee$746f1980$13f860d9@z8v3h2...
> [...]
Krysiu,

wlasciwie podpisalbym sie najchetniej pod tym co napisali Boguslaw i Michal
ale nie zawsze uwagi, ktore odbieramy jako zlosliwe czy niegrzeczne sa nimi
w rzeczywistosci. Czasem ludzie nawstawiaja usmieszkow a ich zart i tak zle
zostanie odebrany. Nie wiem o co wlasciwie Vermarowi, czy Vermarowej
chodzilo? Nie wiem tez o co chodzi ludziom, ktorzy mnie sie czepiaja? Nawet
na zamknietych, moderowanych listach dochodzi do personalnych atakow, gdyz
jacys postrzelency czuja sie bezkarnie a co dopiero na otwarte grupie.
Czasem odplacam pieknym za nadobne a czasem na boku pytam o co czlowiekowi
chodzi. I tak pielegnuje nieprzyjaznie z rozmaitymi bolszewikami lub
ultrakatolickimi nacjonalistami juz od lat a czasem po takich slownych
utarczkach znajduje nowych przyjaciol. Moja Uta pracuje jako jedynaczka
tylko z facetami i na podobne zaczepki jest odporna - to taki meski swiat
gdzie sie nie plotkuje a dowala. Zobaczymy jak sie nasz doradca jeszcze
popisze. Gdyby mi np. Janusz lub Jerzy napisal cos podobnego w zwiazku z
moim warzywniakiem - nie obrazilbym sie wcale, bo my sie juz zdziebko znamy
i potraktowalbym to za wspomniane "dowalanie sobie". Slowem: nie zlosc sie,
bo zlosc pieknosci szkodzi i Twojej i Twoim hibiskusom. Powiedz mi lepiej co
pod hibiskusami mozna posadzic i czy w ogole mozna?

Irek