homeopatia

21. Data: 2000-11-11 23:07:55

Temat: Re: homeopatia
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam :)
> Leki homeopatyczne nie dzialaja inaczej, niz czysta woda. Udowadniano
> wielokrotnie, ze nie pomagaja na nic poza efektem sugestii chorego.

Kolega sie naczytal bajek Andersena i naogladal komiksow z Kaczorem
Donaldem.

Kto nie czytal dziel Hannemanna w oryginale (tworcy homeopatii), ten
niech siedzi cicho jak zajac w miedzy.
Ilosc substancji aktywnej w lekach homeopatycznych jest dostateczna, aby
nie uznawac argumentow, ze to sam rozpuszczalnik.
Wspomniana tu Belladonna czy arszenik naprawde wymagaja wysokich
rozcienczen uchej masy w rozpuszczalniku, aby dzialanie bylo
terapeutyczne i nie trujace.

> Tlumaczenia mechanizmu ich dzialania sa sprzeczne ze zdrowym rozsadkiem i
> obecna wiedza.
Znaczy twoja niewiedza.

Mam ok. 50 ksiazek w oryginale nt. homeopatii ktore przeczytalem i
naprawde prosze przeczytac dziela Hannemanna, aby zrozumiec sens
homeopatii.

A pytania w stylu, czy hipnoza jest mozliwa, czy homeopatia leczy, czy
jest internet, czy ktos widzial atom, czy istnieje medycyna naturalna

znalazly juz pozytywne odpowiedzi.

Moge codziennie czytac jeden rozdzial dziel Hannemanna ( mam po
niemiecku).

Jacek

22. Data: 2000-11-11 23:30:48

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Nov 2000 16:09:45 +0100, p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński)
wrote:

>Interesowalem sie homeopatia. Stwierdzile, ze nie ma dowodow na to , zeby
>pomagala. I jej stosowanie przeczy zdrowemu rozsadkowi. W butelce leku
>homeopatycznego, ktory kupujesz, nie ma ani jednej czasteczki substancji
>leczniczej. A na pewno masz tam zanieczyszczenia. Juz predzej znajdziesz te
>substancje lecznicza w przypadkowo nalanej do szklanki wodzie z kranu.

Nie wiem co to za substancje, ale w syropie homeopatycznym Stodal w
100 g syropu, oprócz różnych dziwów jest 19 gram syropu tolulańskiego
i jeszcze 19 gram syropu z krzyżownicy. Czyli 38% wag. Doza mało
homeopatyczna, ale może dzieki tym składnikom jest tam coś
pożytecznego.
--
"Kot poczuł się doktnięty i aż podskoczył na krześle.
- Na litość boską, królowo -zachrypiał- czyż ośmieliłbym się

23. Data: 2000-11-12 14:31:01

Temat: Re: homeopatia i odp. na pyt.czy ktos widzial atom (sorry ze troche ntg)
Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

(...)

> A pytania w stylu, czy (...) czy ktos widzial atom
> (...)znalazly juz pozytywne odpowiedzi.

(...)

Nie dalej jak 14 dni temu sluchalem wykladu profesora fizyki
Mowil on ze model atomowy nie opisuje w sposob doskonaly
otaczajacego nas swiata
Uczeni szukaja obecnie czastki Hicksa
ktora powinna istniec aby obecny model byl dobry
Jesli nie zostanie znaleziona
to maja jakby w szufladach gotowe inne modele
ktore opisza rzeczywistosc w zadowalajacy sposob.
Mnie sie skojarzylo z to z teoria cieplika Stahla
czy tez eteru (nie pamietam kogo).
Otoz obie te teorie
zastopowaly prace naukowe nt fizyki na dlugie dziesiatki lat
Byc moze ktos za 50 lat powie:
'teoria o budowie atomowej zatrzymala
postep w teorii fizyki na dlugie lata
i z tego punktu widzenia
zaszkodzila procesowi poznawania otaczajacego nas swiata'
Profesor nie zaprzeczyl wcale ze to moze byc mozliwe

Tak ze nie badz zbyt pewny na ten atom....
pozdr
Gregg

24. Data: 2000-11-15 13:59:32

Temat: Re: homeopatia C12 i wiecej
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto nie czytal dziel Hannemanna ...
A co powiesz o obecnych popularnych rozcienczeniach D100, C200 bo takie sa
czesto. Wiec fizycznie nie moze tam byc zadnej czastki. I co wtedy leczy?

Jerzy Białas
j...@p...onet.pl

25. Data: 2000-11-15 13:59:44

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2000-11-22 13:02:17

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec jak to jest z tymi rozcienczeniami D100, C200 bo takie sa
czesto. Wiec fizycznie nie moze tam byc zadnej czastki. I co wtedy leczy?

A jesli chodzi o profesorow, to jeden stosujac akupunkture, na pytanie czy nie
boi sie przenoszenia zakazen, bo uzywa tych samych szpilek, stwierdzil, ze "nie,
bo one nie maja dziurek".

27. Data: 2000-11-22 13:55:54

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl wrote:

> No wiec jak to jest z tymi rozcienczeniami D100, C200 bo takie sa
> czesto. Wiec fizycznie nie moze tam byc zadnej czastki. I co wtedy leczy?

Samopoczucie. I kieszenie producentow, farmaceutow i lekarzy, ktorzy maja z
producentami podpisane umowy.

Joanna

28. Data: 2000-11-22 15:23:30

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samopoczucie. I kieszenie producentow, farmaceutow i lekarzy, ktorzy maja
> producentami podpisane umowy.
>
> Joanna

a widzialas kiedys taka umowe na wlasne oczy???
jak nie, to zamilknij, kobieto....

jesczze jedna zwolenniczka spiskowej teorii dziejow....

29. Data: 2000-11-22 23:09:03

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam wrote:

> a widzialas kiedys taka umowe na wlasne oczy???

Nie, ale slyszalam lekarza, ktory taka wlasnie umowe mial podpisana. A i
owszem, uczestniczyl w szkoleniach na koszt firmy produkujacej leki, a i
owszem, dostawal materialy propagandowe, uups, przepraszam, reklamowe, ale fakt
jest faktem, ze czerpal z przepisywania lekow hoemopatycznych wymierne
korzysci.

> jak nie, to zamilknij, kobieto....

Wlasnie ze tak, wiec nie zamilkne.

> jesczze jedna zwolenniczka spiskowej teorii dziejow....

Czyzby?

Joanna

30. Data: 2000-11-23 08:57:57

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Czaplinska" <j...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
fakt
> jest faktem, ze czerpal z przepisywania lekow hoemopatycznych wymierne

spiskowej praktyki moja droga Kaju. To że przez niektórych wyśmiewana nie
znaczy że nie istniejącej w praktyce.

> Czyzby?

Joasiu, jak już pewnie zauważyłaś niektórzy mają tutaj bardzo dobre
samopoczucie, aż dziw bierze.
Zachowują się jakby cała służba zdrowia funkcjonowała bez zarzutów i
wszystkie choroby miały określoną przyczynę i metodę wyleczenia stosowaną
przez nią oficjalnie.
Ale że tak nie jest więc tylko pozostaje się nam dziwić.
Pozdrawiam
Jacek

> Joanna

Jest: KONKURS, Było: Re: BIELACTWO