homeopatia i zwierzeta

1. Data: 2001-12-02 23:55:26

Temat: homeopatia i zwierzeta
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tak sobie podczytuje dyskusje o homeopatii. Czytalem tez kiedys o
oficjalnych badaniach pilotazowych homeopatii (chyba w Wiedzy i
Zyciu). I tu, i tam, nie znalazlem informacji o badaniach lekow
homeopatycznych na zwierzetach. Czy byly takie prowadzone? Moze przy
dopuszczaniu preparatu do sprzedazy?

gr

2. Data: 2001-12-05 21:30:28

Temat: Re: homeopatia i zwierzeta
Od: "Karina Jakubowska" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Redlarski" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
> Zyciu). I tu, i tam, nie znalazlem informacji o badaniach lekow
> homeopatycznych na zwierzetach. Czy byly takie prowadzone? Moze przy
Homeopatia jest stosowana u zwierząt od bardzo dawna, zanim zarejestrowano
w Polsce leki homeopatyczne niektóre z nich trafiały na nasz rynek z
etykietą " tylko dla zwierząt" a teraz są dostępne w aptekach. Pozatym z
ciekawostek psy Królowej Elżbiety są leczone tylko homeopatycznie.
Karina

3. Data: 2001-12-05 21:40:51

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karina Jakubowska wrote:

> [...]
> w Polsce leki homeopatyczne niektóre z nich trafiały na nasz rynek z
> etykietš " tylko dla zwierzšt" a teraz sš dostępne w aptekach.
Mam nadzieje, ze nie te same.
Poza tym jak mozna podawac zwierzetom nalewki alkoholowe.

Pozatym z
> ciekawostek psy Królowej Elżbiety sš leczone tylko homeopatycznie.
A konkretnie.
Na co sa czym leczone ?

Bywa tak, ze psy nigdy nie choruja.

Ale tutaj masz kilka linkow z altavisty
_________________________________

We found 10,432,054 results:

Homeopathy For Animals Forum
Here's your chance to discuss homeopathy with professionals,
practitioners, and experts both in
alternative and conventional medicine.
pages • Translate
More pages from www.extendedyears.com

Alternative, Complementary and Holistic Veterinary Medicine (AltVetMed)
Home P
This is the Home Page for AltVetMed, a World Wide Web Site for
information on Complementary,
Alternative, and Holistic Veterinary Medicine.
More pages from www.altvetmed.com

Holistic veterinary medicine. Homeopathy for animals. Alternative
health.
More pages from www.everglo-naturalvet.com

4. Data: 2001-12-06 12:21:01

Od: Grzegorz Redlarski <g...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Dec 2001 22:40:51 +0100, Dariusz <d...@p...onet.pl>
wrote:

>Ale tutaj masz kilka linkow z altavisty

Dzieki, ale mi chodzi o badania naukowe. Zreszta, nie tylko na
zwierzetach. Moze badano cos in vitro? Moze przeprowadzono jakies
eksperymenty dajace sie powtorzyc w dowolnym laboratorium?

gr

5. Data: 2001-12-06 12:24:50

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Redlarski wrote:

> [...]
> zwierzetach. Moze badano cos in vitro? Moze przeprowadzono jakies
> eksperymenty dajace sie powtorzyc w dowolnym laboratorium?

homeopathy + animals

Jacek

Czy wiecie jakie leki?
Zajady - kandydoza kątów ust