homeoptic - jak to działa?

1. Data: 2004-03-30 15:54:55

Temat: homeoptic - jak to działa?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłam w aptece krople "na zmęczone oczy", okazało się, że homeopatyczne.
Rzeczywiście przynoszą ulgę, ciekawa jestem w jaki sposób. Skład jest
podany, ale zupełnie się na tym nie znam. Czy możliwe, że zawierają jakiś
środek znieczulający?

Agata

2. Data: 2004-03-30 19:19:23

Temat: Re: homeoptic - jak to działa?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zawieraja srodka zieczulajecego. to jałowa woda z bardzo rozcieńczonymi
dodatkami, między innymi ze swietlikiem

3. Data: 2004-03-30 20:27:23

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie zawieraja srodka zieczulajecego. to jałowa woda z bardzo
rozcieńczonymi
> dodatkami, między innymi ze swietlikiem

W takim razie zastanawia mnie, jak takie rozcieńczone dodatki mogą działać.
Myślę, że nie jest to sugestia, po zastosowaniu kropelek rzeczywiście moje
oczy czują się mniej zmęczone... :)

A.

4. Data: 2004-03-30 21:07:12

Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisał:

>W takim razie zastanawia mnie, jak takie rozcieńczone dodatki mogą działać.
>Myślę, że nie jest to sugestia, po zastosowaniu kropelek rzeczywiście moje
>oczy czują się mniej zmęczone... :)

Sprobuj z sola fizjologiczna. Efekt bedzie ten sam i to cala
tajemnica dzialania.

GG: 1420703

Pogadaj z maszyna: http://medyczne.com/robot/
ICD-9,ICD-10,LEP: http://medyczne.com/

5. Data: 2004-03-31 13:29:12

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie zastanawia mnie, jak takie rozcieńczone dodatki mogą
działać.
homeopatia polega na duzym rozcieńczaniu a im bardziej rozcieńczysz, tym
mocniejsze działanie(?)

6. Data: 2004-04-02 05:52:14

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie zastanawia mnie, jak takie rozcieńczone dodatki mogą działać.
> Myślę, że nie jest to sugestia, po zastosowaniu kropelek rzeczywiście moje
> oczy czują się mniej zmęczone... :)

Woda ma cos w rodzaju pamieci. Na jedynce lecial program o niezbadanych
wlasciwosciach wody i byla m.in. homeopatia.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

7. Data: 2004-04-02 07:39:25

Od: Digit <d...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s(00)mal napisał:

> Woda ma cos w rodzaju pamieci. Na jedynce lecial program o niezbadanych
> wlasciwosciach wody i byla m.in. homeopatia.

Bzdura, odkrywca tej wlasciwosci wody dostal o ile pamietam IgNobla ;-)
(to taki antynobel) poniewaz jego badan nie udalo sie powtorzyc.
A wczesniej ktos proponowal sprobowac zakropic sol fizjologiczna (a
jeszcze lepiej sztuczne lzy) tez pomoze na zmeczone oczy a przynajmniej
bez czarow.
Pozdrawiam
Darek

Chorzów, Katowice Dermatolog
Wiosenne zmęczenie
Bezwlad nogi
mozecie polecic endokrynologa w Warszawie
Problem z kregoslupem