homoseksualizm - choroba czy skrzywienie ???

51. Data: 2000-12-09 20:11:37

Temat: Re: homoseksualizm - choroba czy skrzywienie ???
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob bekker <j...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qrvY5.4009$b...@n...flash.net...

> Uwazm, ze jestes (poeci tez) w wielkim bledzie. Kto nie mial pociagu do
> wlasnej plci za mlodu, nie bedzie ja mial do samej smierci.
> Co na to Diana?

Na temat homoseksualizmu pisalam juz tyle razy, ze naprawde nie mam wiecej
sily walczyc ze stereotypami i brakiem elastycznosci poznawczej. Kto chce,
moze zerknac do archiwum. :)

Pozdrawiam,
Diana

52. Data: 2000-12-10 04:01:14

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Diana" <a...@a...net> wrote in message
> [...]
> sily walczyc ze stereotypami i brakiem elastycznosci poznawczej. Kto chce,

Chodzi mi tylko o to czy ktos, kto nie jest homo moze miec ciagotki do tego,
gdy staje sie starym czlowiekiem tak, jak sugeruje
"cookie", po szescdziesiatce (aczkolwiek przy 60 latach nie jest sie jeszcze
starym czlowiekiem).
To zdaje sie nie bylo jeszcze rozwazone.

Pozdrawiam,
jakub

53. Data: 2000-12-10 04:01:15

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

<r...@m...uni-mainz.de> wrote in message

> Jakubie musze Cie rozczarowac , znam osobiscie pewna kobiete ktora dopiero
> teraz odkryla, ze woli kobiety. Jest sama matka i mezatka (jeszcze). W
> mlodosci nigdy nie pociagaly ja dziewczyny. Teraz jest w trakcie rozwodu
> przeprowadza sie do kobiety z ktora chce byc. Pisze to bo tak po prostu
moze
> byc

Wierze ci ale to jeszcze nie swiadczy o zasadzie, jaka "cookie" nam
sugeruje.

pozdrawiam,
jakub

54. Data: 2000-12-10 08:30:41

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob bekker <j...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eeDY5.4427$b...@n...flash.net...

> [...]
> gdy staje sie starym czlowiekiem tak, jak sugeruje
> "cookie", po szescdziesiatce (aczkolwiek przy 60 latach nie jest sie

Z szeroko zakrojonych badan dra Kinseya wynika, ze sklonnosci seksualne
inaczej rozkladaja sie u kobiet, a inaczej u mezczyzn. Wiekszosc mezczyzn
jest albo hetero- albo homo- i czuja to juz w bardzo mlodym wieku. U kobiet
orientacja seksualna przypomina bardziej np. taka ceche jak wzrost, z calym
zakresem zmiennosci.

Przyklad podany przez Gosie ma oczywiscie racje bytu.
Zgadzamy sie przeciez co do tego, ze niektore sklonnosci moga ujawnic sie
tylko w pewnych specyficznych okolicznosciach. Potwierdzaloby to "plynny"
charakter seksualnosci u kobiet. Oczywiscie wziawszy pod uwage, ze kobieta o
ktorej mowa, rzeczywiscie nie czula pociagu do wlasnej plci, a nie np. po
prostu ukrywala skutecznie swoje preferencje.

Pozdrawiam,
Diana

55. Data: 2000-12-10 21:45:15

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> Z szeroko zakrojonych badan dra Kinseya wynika, ze sklonnosci seksualne
> inaczej rozkladaja sie u kobiet, a inaczej u mezczyzn. Wiekszosc mezczyzn
> jest albo hetero- albo homo- i czuja to juz w bardzo mlodym wieku.

Dziekuje za wyjasnienie. Czyli mozna uwazac, ze to co sugeruje man "cookie"
nie jest wlasciwe dla mezczyzn, jako regula.
O to mi wlasnie chodzilo.

U kobiet
> orientacja seksualna przypomina bardziej np. taka ceche jak wzrost, z
calym
> zakresem zmiennosci.

U kobiet juz od dziecinstwa uwidacznia sie inny stosunek miedzy kolezankami,
niz miedzy kolegami.
Sciskanie, przytulanie, calowanie moze wlasnie miec wplyw na to, ze
kobietom - wlasnie samotnym w starszym wieku - jest latwiej zblizac sie
jedna do drugiej, kiedy dla mezczyzn staly sie malo atrakcyjne.
W telewizji, kobieta psycholog nawet namawiala do tego starsze, samotne
kobiety.

Pozdrawiam,
jakub

56. Data: 2000-12-10 22:17:02

Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przysłuchuję się Waszej dyskusji od momentu wznowienia wątku i chciałbym w
tym momencie dodać coś od siebie. Otóż w piątkowym SuperExpressie redaktor
podejmuje kontrowersyjny temat związany z samobójstwem jednej z ofiar
nauczyciela-pedofila. Nie wiem na ile sprawa jest Wam znana, jednak pominę
może główny temat i skupię się na tylko jednym jego aspekcie. Oskarżonym
jest nauczyciel, któremu sąd zamierza postawić zarzuty dotyczące
molestowania seksualnego swoich wychowanków ze szkoły podstawowej. Arkadiusz
K. dopuszczał się tych bezecnych czynów tylko i wyłącznie na chłopcach.
Sugerując się takim stanem rzeczy należy wnioskować, że jego dewiacje mają
charakter jak najbardziej homoseksualny. Jednak zdziwienie wzbudziło we mnie
to co przeczytałem dalej. A mianowicie wspomniany wyżej nauczyciel jest jak
się okazuje mężem i ojcem dwojga dzieci. Tak więc jego orientacja seksualna
musiała ulec zasadniczej zmianie...

58. Data: 2000-12-11 21:58:15

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar wrote:
[..]
> się okazuje mężem i ojcem dwojga dzieci. Tak więc jego orientacja seksualna
> musiała ulec zasadniczej zmianie...

Błędny wniosek. Może być biseksualny lub też tak się maskować.

pozdrawiam
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli

59. Data: 2000-12-12 21:42:42

Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA wrote:
> Błędny wniosek. Może być biseksualny lub też tak się maskować.

Biseksualizm to pociag do obu plci a on gustowal tylko i wylacznie w
chlopcach. Zreszta chyba to juz pisalem wyzej... Pomysl z maskowaniem
rowniez jest bledny. Uwazasz, ze czlowiek bedacy homoseksualista zaangazowal
by sie w staly zwiazek z kobieta tylko po to maskowac swoje prawdziwe
oblicze? Nic bardziej absurdalnego...

pozdrawiam
Konrad

60. Data: 2000-12-14 15:04:41

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rowniez jest bledny. Uwazasz, ze czlowiek bedacy homoseksualista
zaangazowal
> by sie w staly zwiazek z kobieta tylko po to maskowac swoje prawdziwe
> oblicze? Nic bardziej absurdalnego...
wrecz przeciweni - takie sytuacje zdarzaja sie czesciej niz myslisz: gej
zeni sie, zeby uspokoic mamusie, tatusia, wlasne sumienie i nie byc
wytykanym przez sasiadow... i predzej czy pozniej "peka"

gaga

potrzebna 'szybka pomoc w psychicznej sprawie'
Czesc
Jak mówić o swojej ... ?
Łacina
Prosto w serce