hormon wzrostu

1. Data: 2000-07-26 22:12:35

Temat: hormon wzrostu
Od: "microft" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie:

Czy czlowiek w wieku 18 lat moze bez wiekszych komplikacji przyjmowac
somatotropine i czy da to wiekszy wzrost? (pacjent jest plci meskiej, 173 cm
wzrostu, przestal zauważalnie rosnąć w wieku 14-15 lat )

2. Data: 2000-07-27 07:18:55

Temat: Re: hormon wzrostu
Od: bleys2000 <b...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przy wzroscie 173 cm i tym wieku nikt nic nie przepisze. To nie
jest karzel tylko wzrost sredni. Raczej nalezy sie zastanowic
dlaczego przestal rosnac tak wczesnie (jesli naprawde przestal).

Bleys

-------

Got questions? Get answers over the phone at Keen.com.
Up to 100 minutes free!
http://www.keen.com

3. Data: 2000-07-28 08:55:13

Od: b...@m...com szukaj wiadomości tego autora

In article <nnJf5.50893$pD2.1096708@news.tpnet.pl>,
"microft" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
173 cm
> wzrostu, przestal zauważalnie rosnąć w wieku 14-15 lat )

Zdecydoowane NIE!!! Zostaly juz zarosniete szpary nasadowe w kosciach i
przyjmowanie hormonu wzrostu moze tylko zaszkodzic. O upewnieniu sie
czy szpary sa zarosniete trzeba wykonac zdjecie rentgenowskie kosci
lewgo nadgarstka. Jednak w tym przypadku jestem pewien, zekosci sa juz
zarosniete.
Co do wieku zakonczenia wzrastania jest to moze i wczesnie, ale zgodnie
z normami. Prawda biologiczna mowi, ze kto wczesniej zaczal dojrzewac
plciowo ten wczesniej skonczy dojrzewac i rosnac, czyli ma mniejsza
szanse na wzrost wysoki. wzrost 173 to wzrost sredni dla populacji
polskiej wiec nie ma co narzekac.
Pozdrawiam
Borys

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Cellebrex
Cukrzyca- jak się ją rozpoznaje i kto należy do grup ryzyka ?
co lepsze
Prosze o kontakt jakiegos psychiatrę
zespół paranoidalny