hormonalna kuracja postarzajaca?

1. Data: 2003-08-04 08:15:34

Temat: hormonalna kuracja postarzajaca?
Od: "Jarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moj problem polega na tym, ze nie wygladam na swoj wiek. W sumie jest to dosc banalne
i pewnie sporo
osob sie tak czuje. Pewnie nie jestem jakims skrajnym przypadkiem, mam 28 lat a
wygladam na 19-20.
Niestety z roku na rok zaczyna mi to coraz bardziej przeszkadac. Roznica miedzy mna i
rowiesnikami
jest coraz wieksza. Coraz bardziej drazni mnie zachowanie postronnych ludzi,
traktujacych mnie jak
malolata (notorycznie wiekszosc osob zwraca sie do mnie per ty), zaczynam miec
problemy w kontaktach
z kobietami (nie jestem brzydki ale malo kobiet w okolicy trzydziestki interesuje sie
na powaznie
facetem, ktory wyglada jak nastolatek), nawet raz szukajac pracy dowiedzialem sie, ze
wygladam za
mlodo.
Wiem, ze stosuje sie kuracje hormonalne w takich przypadkach. Ktos z mojej dalekiej
rodziny
przechodzil z sukcesem cos takiego tylko w troszke mlodszym wieku.
W zwiazku z tym mam kilka pytan. Czy taka kuracja jest bezpieczna? czy moga byc
jakies efekty
uboczne, czy zawsze jest ona skuteczna? Do jakiego lekarza (oprocz psychologa ;))
powinienem sie
zglosic z tym problemem? Czy jest w ogole sens myslec o czyms takim czy lepiej
pogodzic sie, ze
stanem rzeczy?

pozdrawiam
Jaro

2. Data: 2003-08-04 11:18:31

Temat: Re: hormonalna kuracja postarzajaca?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze stosuje sie kuracje hormonalne w takich przypadkach.

Wystarczy, że zapuścisz sobie brodę...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2003-08-04 11:22:01

Od: "Jarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy, że zapuścisz sobie brodę...

problem w tym, ze moja broda to trzy wloski na krzyz :)

4. Data: 2003-08-04 13:55:21

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Aug 2003 10:15:34 +0200, "Jarek" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
sie na powaznie
>facetem, ktory wyglada jak nastolatek), nawet raz szukajac pracy dowiedzialem sie,

ciekawe, czy mozesz pokazac swoje zdjecie twarzy gdzies na WWW

5. Data: 2003-08-05 00:34:43

Od: flice <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:

> [...]
> jest w ogole sens myslec o czyms takim czy lepiej pogodzic sie, ze stanem

Czesc
Dobrze Cie rozumiem, bo tez nie wygladam na swoj wiek ( czyli 27 lat)...
Choc z uplywem czasu coraz mnie mi to przeszkadza ;-), wkurza mnie jednak
kiedy nie moge kupic piwa bez okazania dowodu a taksowkarz pyta czemu tak
pozno ze szkoly wracam...
Chyba taka kuracja hormonalna to straszna ingerencja w homeostaze organizmu,
nawet tabletki antykoncepcyjne maja mnostwo ubocznych skutkow...
Pomysl sobie, ze za pare lat te 20paro letnie kobiety beda sie Toba
interesowaly podczas gdy Twoi koledzy, siwe wlosy, zmarszczki i stres wieku
sredniego. A tak powaznie to z ta praca to przegiecie.
Trzymaj sie Forever Young
ada

6. Data: 2003-08-05 08:52:11

Od: "Yugo" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Moj problem polega na tym, ze nie wygladam na swoj wiek.

Wiesz ilu ludzi dałoby wiele, żeby nie wyglądać na swoje lata?!
A Ty jeszcze narzekasz....

Egzamin interna AM Wroclaw
Mercilon - pomocy
coś za migdałem