hormony!!!

1. Data: 2001-05-09 08:35:43

Temat: hormony!!!
Od: "Ula I." <u...@s...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze...

powracam, bo bardzo mi zalezy na odpowiedzi przynajmniej na pytanie jaki
jest prawidlowy poziom SHBG [sex hormon binding - nie znam polskiej nazwy] w
organizmie zenskim gatunku homo sapiens. To na pewno jest do sprawdzenia w
jakiejs madrej ksiazce od endokrynologii, do ktorej ja akurat nie mam
dostepu...
bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje :)

--
Ula
u...@s...psych.uw.edu.pl

2. Data: 2001-05-10 10:45:43

Temat: Re: hormony!!!
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostepu...
> bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje :)

To zależy od zestawu (producenta). Każdy producent ustala własne normy.
Sprecyzuj pytanie.
a...@w...pl

3. Data: 2001-05-10 10:58:17

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cze...
...ść!

> powracam,

... każdy powraca - nawet ja!

> bo bardzo mi zalezy na odpowiedzi przynajmniej na pytanie

... to tylko To chcesz wiedziec? Eeee...

> jaki jest prawidlowy poziom SHBG [sex hormon binding - nie znam polskiej
>nazwy] w organizmie zenskim gatunku homo sapiens.

... chodzi o samicę Homo Sapiens Sapiens ???

>To na pewno jest do sprawdzenia w jakiejs madrej ksiazce od endokrynologii, do
>ktorej ja akurat nie mam dostepu...

... a ja zapoamniłem okularów!!! To będzie chyba na 211 stronie, 4 wers od
góry, tabela 5. Ale tytułu nie pamiętam...

> bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje :)

... czy chcesz o czymś porozmawiać? Mam ładny gabinet...

> Ula

Med.Crasnall

4. Data: 2001-05-11 15:11:42

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> napisał (a) ...
> ... czy chcesz o czymś porozmawiać? Mam ładny gabinet...

Przypuszczam, że wątpię. Kolejny, który nie wie, co zrobić z czasem.
--

Justyna

OKULISTA
sciegna i stawy a silownia
Ginekologiczne problemy...
Bol po lewej stronie na poziomie pempka :(
Żółtaczka typu C