chortensje jeszcze raz

11. Data: 2006-08-31 16:30:57

Temat: Re: chortensje jeszcze raz
Od: "pablo" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież nie czepiałem się ortografii. Dlaczego mnie atakujesz?
> pozdrawiam tomek

Nikogo nie atakuje, bardzo dziekuje za porady i podpowiedzi, mam nadzieje ze
jak nastepnym razem sie o cos Was Ekspertów zapytam to nie bedzie tak ostro
jak tym razem.
Pozdrawiam serdecznie Natalia

12. Data: 2006-08-31 16:34:49

Temat: Re: hortensje jeszcze raz
Od: "pablo" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma rzadnego znaczenia.Poza tym,rze googlając "chortensję"nie
> znajdziesz
> za dórzo wiadomości o niej.
>
> Pozdrawiam, Lilka

no chyba troszeczkę przesadziłaś...
Natalia

13. Data: 2006-09-01 07:29:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pablo wrote:

> no chyba troszeczkę przesadziłaś...

Nic nie przesadziła (chociaż to grupa ogrodnicza i kazdy z nas
sporo przesadza :)) Zrobiłaś błąd - podziękuj za zwrócenie
uwagi, a nie tłumacz się, że "nie ma znaczenia". Lilka wyraźnie
pokazała, że ma znaczenie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2006-09-01 07:41:02

Od: "pablo" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sporo przesadza :)) Zrobiłaś błąd - podziękuj za zwrócenie
> uwagi, a nie tłumacz się, że "nie ma znaczenia". Lilka wyraźnie

Lilka przesadziła, nie kazdy powinien wiedziec jak sie pisze nazwe rosliny
(moze mam jeszcze umiec napisac ja po łacinie) i wypraszam sobie aby pisano
do mnie jak do analfabetki jak to zrobila Lilka piszac "że" przez "rz"
takie uwagi sa niegrzeczne (moze pracuje w szkole i nie ma sie na kim
wyładowac)
Natalia

15. Data: 2006-09-01 09:25:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ed8obm$dec$1@nemesis.news.tpi.pl pablo

> ... (moze mam jeszcze umiec napisac ja po łacinie)

Hejka. Niewątpliwie warto znać nazwy łacińskie roślin. :-)

> i wypraszam
> sobie aby pisano do mnie jak do analfabetki

Trzeba było nie dawać pretekstu. ;-)
Pozdrawiam taktownie Ja...cki

16. Data: 2006-09-01 09:34:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pablo" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Lilka przesadziła, nie kazdy powinien wiedziec jak sie pisze nazwe
> rosliny (moze mam jeszcze umiec napisac ja po łacinie)

Po łacinie jak najbradziej polecam, znajomośc nazw łacińskich bardzo ułatwia
życie :))
A Lilka nie przesadziła, hortensja to wyraz jak każdy inny, a byk to byk :)

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

17. Data: 2006-09-01 09:34:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pablo" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Lilka przesadziła, nie kazdy powinien wiedziec jak sie pisze nazwe
rosliny
> (moze mam jeszcze umiec napisac ja po łacinie)

No to byłby po prostu ideał. Chyba powinnaś przejrzeć archiwum grupy, po
kilku latach grzebania w ogrodzie przekonasz się, że łacina jest niezbędna
:D

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2006-09-01 09:52:54

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Sep 2006, Basia Kulesz wrote:

> [...]
> kilku latach grzebania w ogrodzie przekonasz się, że łacina jest niezbędna

Chcialby jeszcze dodac za lacina bardzo przydaje sie w garazu i
warsztacie.
Uogolniajac - kto nie zna laciny niech nie bierze sie za mlotek czy inne
narzedzia.

--
Dariusz Pakosz

19. Data: 2006-09-01 10:07:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...
> [...]

> warsztacie.
> Uogolniajac - kto nie zna laciny niech nie bierze sie za mlotek czy inne

Tzn ma działanie przeciówbólowe i uspokajające? :)))

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

20. Data: 2006-09-01 12:30:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

pablo wrote:

> [...]
> do mnie jak do analfabetki jak to zrobila Lilka piszac "że" przez "rz"
> takie uwagi sa niegrzeczne (moze pracuje w szkole i nie ma sie na kim

Na mój gust pisanie "że" jako "rze" to nie jest pisanie jak do
analfabetki, ale jak analfabetka (powiedzmy częściowa).

Jeśli chodzi o meritum, to słowo "hortensja" jest na tyle popularne
w języku polskim, że należy wiedzieć jak się pisze i uważam, że
(kulturalne) zwrócenie uwagi jest na miejscu. Z tym, że jego
popularność także sprawia, iż polska wersja Googli po wpisaniu
"chortensja" sugeruje, że może chodzić o hortensję.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz