hydrokolonoterapia?

1. Data: 2006-01-20 11:24:46

Temat: hydrokolonoterapia?
Od: "termIT" <m...@t...it> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda że z biegiem czasu zbierają się człowiekowi resztki g....
i szkodzą na organizm? Co sądzicie o hydrokolonoterapii?

2. Data: 2006-01-20 13:38:17

Temat: Re: hydrokolonoterapia?
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "termIT" <m...@t...it> napisał w wiadomości
> Czy to prawda że z biegiem czasu zbierają się człowiekowi resztki g....
Nie resztki g..., tylko kamienie kałowe tworzące się z przylegająych do
jelita niestrawionych w żołądku resztek pokarmu.

> i szkodzą na organizm?
Tak szkodzą, bo pleśnieją w jelicie, zabierają przestrzeń, odtaja tuciny
organizmowi i są też częstą przyczyna ponoć wielu chorób w tym np.: raka
jelita.

>Co sądzicie o hydrokolonoterapii?

Że szkoda wydawać tyle pieniędzy, a wcale bezpieczne w 100% to nie jest.
Oczyścić jlita mozna w inny sposób, a podstawą jest odpowiednia dieta.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-01-21 15:39:12

Temat: Odp: hydrokolonoterapia?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik termIT <m...@t...it> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dqqhcs$1nq$...@n...news.tpi.pl...
> Czy to prawda że z biegiem czasu zbierają się człowiekowi resztki g....
> i szkodzą na organizm? Co sądzicie o hydrokolonoterapii?

Polecamy.Zabieg pozwala łagodnie wyplukać zalegającą treść jelita grubego,
także z kieszonek, zachyłków.Tworzą się w nich, szczególnie w trakcie zaparć
kamienie, zawierające toksyny, robaki, grzyby itd.Procesy gnicia w jelicie,
niestety fizjologiczne, dają tzw. jady trupie : putrescynę, ptomainę i
t.p.One są przyczyną m.in. starzenia się skóry na twarzy. Dlatego hydrokolon
można polecić orzy klopotach ze skórą, obok kosmetyczki, nie mówiąc o
większości zaburzeń metabolicznych.
Zabieg trwa ok. 40 - 50 min.-w jego trakcie do jelita pod slabym ciśnieniem
podaje się 1 litr wody/min., która jest za chwilę drugą rurką odprowadzana
do kanalizacji.Po zabiegu czlowiek traci 1-2 kg balastu/wagi.Znamy panią,
ktora robiąc 2 x w tyg. zabieg powtorzyla go 20 x bez szkody dla zdrowia. Po
zabiegu mozna wziąć np.Lakcid, Trilac - w celu odbudowy korzystnej flory
bakteryjnej
Zobacz www.paramed.waw.pl

4. Data: 2006-01-21 16:22:18

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nasze zdrowie" napisał:

>Znamy panią,
> ktora robiąc 2 x w tyg. zabieg powtorzyla go 20 x bez szkody dla zdrowia.

Raz że SPAM ale to mało, najbardziej podoba mi się motto:
"Wola życia pacjenta jest podstawą efektów w leczeniu"

Jak to było P A R A-MED?

termIT to zdecydowanie dla Ciebie!

Pietrek

5. Data: 2006-01-21 18:31:05

Temat: Re: Odp: hydrokolonoterapia?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Jan 2006 16:39:12 +0100, *nasze zdrowie*
<news:dqtkah$6ga$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Zobacz www.paramed.waw.pl

To jest koło mnie, a jeszcze bliżej od mojej matki :-)
Szkoda tylko, że na tej swojej stronie nie podali cennika :-(

--
Kaja

6. Data: 2006-01-22 14:28:37

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jan 2006 12:24:46 +0100, termIT napisał(a):

> Czy to prawda że z biegiem czasu zbierają się człowiekowi resztki g....
> i szkodzą na organizm? Co sądzicie o hydrokolonoterapii?

W "Oczyszczaiu organizmu" Małachowa znajdziesz odpowiedź o co chodzi.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2006-01-22 19:52:22

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> W "Oczyszczaiu organizmu" Małachowa znajdziesz odpowiedź o co chodzi.

czy mowisz o guru giennadiju malachowie?
ponizej kilka ciekawostem naukowych popelnionych przez twojego
protegowanego

http://www.dobreksiazki.pl/b4758-uzdrawianie-karmy.h
tm
Korygujący mechanizm karmy interweniuje między innymi w strefę zdrowia,
aby poprzez choroby skłonić człowieka do zastanowienia się nad sobą, nad
swoim niewłaściwym postępowaniem i do wprowadzenia we własnym życiu
stosownych zmian

http://www.dobreksiazki.pl/b3163-zycie-bez-pasozytow
.htm
Pasożyty "ukradkiem" zasiedlają i kolonizują organizm człowieka.

--
pozdro
ape

8. Data: 2006-01-27 16:47:11

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2006 20:52:22 +0100, ape napisał(a):

> [...]
> aby poprzez choroby skłonić człowieka do zastanowienia się nad sobą, nad
> swoim niewłaściwym postępowaniem i do wprowadzenia we własnym życiu

Twierdzisz, że stan psychiki nie ma wpływu na zdrowie?

> http://www.dobreksiazki.pl/b3163-zycie-bez-pasozytow
.htm
> Pasożyty "ukradkiem" zasiedlają i kolonizują organizm człowieka.

Pasożyty nie istnieją?

9. Data: 2006-01-29 18:47:48

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

tm

> Twierdzisz, że stan psychiki nie ma wpływu na zdrowie?

nie mieszaj mi tu jakiegos hinduskiego prawa karmy do medycyny, ok?
psychika psychika, a karma karma

.htm

> Pasożyty nie istnieją?

i kolonizuja oraz zasiedlaja ciebie?
ja dbam o higiene, wiec gnidy i owsiki sa mi obce.

--
pozdro
ape

10. Data: 2006-01-29 19:22:27

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jan 2006 19:47:48 +0100, ape napisał(a):

> nie mieszaj mi tu jakiegos hinduskiego prawa karmy do medycyny, ok?
> psychika psychika, a karma karma

No dobra, nie są to te same rzeczy, ale co w tym złego, że Małachow o tym
pisze?

> i kolonizuja oraz zasiedlaja ciebie?
> ja dbam o higiene, wiec gnidy i owsiki sa mi obce.

Motylice wątrobowe, tasiemce, rzęsistki. Nimi się można zarazić nawet
dbając o higienę, bo niewiele do tego potrzeba. Nie słyszałeś o takich
pasożytach?

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

klopoty z wyproznieniem