i co z tym fantem zrobić??? wanna akrylowa POMOCY

11. Data: 2006-02-15 21:54:08

Temat: Re: i co z tym fantem zrobić??? wanna akrylowa POMOCY
Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też oglądałem tą wannę przed remontem ale wydała mi się przefajnowana. Tak
jak pisałem wcześniej wątpię aby ktoś uznał to za "wadę", ot taka jej uroda.
Ale możesz próbować.
Na początek radzę wybrać się na rajd po salonach, tylko ten sam typ od tego
producenta i porównać.

P.
BTW Jak już Canonem G3 można było zrobic lepsze...;)

12. Data: 2006-02-15 22:38:23

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

dzięki
co do jakości to muszę przyznać, że mogło byc lepsze ale nie było czasu :-P

odkurzacz ELECTROLUX Ergo Essence AE 4580
Ogród zimowy
Oświetlenie kuchni - halogeny
Re: Czym wyczyścić mosiężne klamki?
Pralka Candy brudzi pranie