Re: i doszliśmy prawie do sedna sprawy

From: Lia <i...@p...org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: i doszliśmy prawie do sedna sprawy
Date: Fri, 13 Jul 2007 13:23:33 +0200

McDreamy or McSteamy? *Robi*. Seriously?. Seriously.

> moja przyjaciółka od wielu lat korzysta z usług jednego salonu , tam obsługa
> zajmuje się klientami od początku do konca i nikomu korona z głowy nie spada
> że musi rączki pomoczyć w wodzie .wszyscy są zadowoleni i nie słyszałam o
> wyśmianiu .

Skoro stać Cie na płacenie fachowcowi za taką pracę niewymagającą żadnych
umiejętności...
Ale w takim przypadku to mozesz zatrudnic i kobiety, i mezczyzn, i jakiegoś
geja żeby miec trędi salon. Więc po co te pytania tutaj?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.