Re: i doszliśmy prawie do sedna sprawy

From: "Kama" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: i doszliśmy prawie do sedna sprawy
Date: Fri, 13 Jul 2007 13:40:18 +0200

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
news:1a847qp1l5one$.dlg@iska.frompoznan...
> McDreamy or McSteamy? *Robi*. Seriously?. Seriously.

> Skoro stać Cie na płacenie fachowcowi za taką pracę niewymagającą żadnych
> umiejętności...
> Ale w takim przypadku to mozesz zatrudnic i kobiety, i mezczyzn, i
jakiegoś
> geja żeby miec trędi salon. Więc po co te pytania tutaj?

Z drugiej strony fryzjer, który brzydzi się umyć włosy klientce, to może
być zmanierowana gwiazda, z którą szefowa będzie miała same kłopoty. Nie
lubię takich ludzi, którzy są zbyt supermenowaci, by zrobić ludzką kupę.
Umówmy się - fryzjer to nie van Gogh, tylko zwykły rzemieślnik, na ogół po
zawodówce i tyle. Jeden strzyże lepiej, drugi gorzej, ale żaden świata w ten
sposób nie zbawi, nawet w sensie metafizycznym. Powienien wykonywać dobrze
swoją robotę, mieć dobry słuch (czemu oni tak często są głusi???), dobry
gust, żyłkę artystyczną i w zasadzie to tyle. Szefowa powinna wysyłać go na
rózne kursy i szkolenia, coby w tyle nie zostawał. Ale żadnego gwiazdorstwa,
bo grzebanie się w czyichś kudłach (nie zawsze nietłustych, nie zawsze bez
łupieżu, nie zawsze pachnących) chwały mu nie dodaje. A oni czasem zachowują
się, jakby od ich cięcia czy ciapnięcia farbą na czubek głowy zależały losy
świata. :/