i ja pochwale

1. Data: 2004-01-05 13:05:13

Temat: i ja pochwale
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Rzadko mam okazje bywac na tym forum, choc chcialabym ;-)))
Chce pochwalic kosmetyki mojej corki Nivea young ( zel do mycia twarz,
tonik, krem-zel i piling) ladnie pachna, przyjemne w uzyciu a co
najwazniejsze,po miesiacu stosowania przez corke cera z poczatkami
tradzika mlodzienczego zdecygdowanie sie poprawila.
Ja zas pochwale plyn do kapieli Radox( fioletowy) piana do sufitu i
skora nie byla wyszuszona, blyszczyk do ust Dior Addict nawet teraz zima
sie sprawdza i pieknie usta wygladaja,
no i cala seria kosmetykow z Mydlarni we Wroclawiu, niestety nazwy nie
pamietam.Sa 3 serie zapachowe-Kardamon, passiflora i milorzab.Ja mam
kardamon, krem i olejek do ciala.Sa jeszcze perelki do kapieli, plyny do
kapieli, balsamy do ciala.Krem, duze pudlo, wspaniale sie rozsmarowuje,
pieknie pachnie skroa nim caly dzien i pozostaje miekka.Pasuja do niego
perfumy D.Karan Black Cashmire( o nich marze...)
O innych kosmetykach nie bede wspominac, bo inne grupowiczki wspominaja,
wiec powtarzac sie nie bede.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-05 13:37:05

Temat: Re: i ja pochwale
Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> Rzadko mam okazje bywac na tym forum, choc chcialabym ;-)))
> Chce pochwalic kosmetyki mojej corki Nivea young ( zel do mycia twarz,
> tonik, krem-zel i piling) ladnie pachna, przyjemne w uzyciu

To samo zamierzalam dzisiaj zrobic:)
Calkowicie sie zgadzam z opinia Hafsy.
Ja stosuje krem-zel i tonik do twarzy.
Krem ma bardzo przyjemna konsystencje, jest leciutki, ladnie pachnie.
Nie powoduje "sciagniecia"skory, latwo sie wchlania, nie jest tlusty,
sprawia wrazenie promiennej, rozjasnionej cery. Zapobiega blyszczeniu sie
skory.
Tonik nie zawiera alkoholu, rowniez ladnie pachnie, jest jednak
w buteleczce w formie dezodorantu co utrudnia wedlug mnie jego dozowanie.
Mimo wszystko polecam oba kosmetyki.

Nie wiem w jakim przedziale wiekowym znajduje sie pojecie "mloda cera",
bo do takowej seria ta jest skierowana,
ale nastolatka nie jestem a kosmetyki sprawdzaja sie znakomicie.

Chcialabym polecic jeszcze jeden kosmetyk,
a mianowicie krem do twarzy Elizabeth Arden. Jest to prostu rewelacyjny.
Ma przyjemna konsystencje, jest lekki i nietlusty.
Zaraz po nalozeniu sprawia wrazenie tlustego i powoduje blyszczenie skory
zwlaszcza w okolicach T, ale juz po kilku chwilach te objawy znikaja,
a skora jest po prostu jak jedwab.
Bardzo polecam. Kosmetyk dostalam w prezencie nie wiem za tem ile kosztuje,
ale podejrzewam ze cenowo wypada mniej korzystnie niz Nivea Young,
ale jest bardzo wydajny.

Sylwia

1. Data: 2004-01-05 13:48:36

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Malanowicz wrote:

>Chcialabym polecic jeszcze jeden kosmetyk,
>a mianowicie krem do twarzy Elizabeth Arden. Jest to prostu rewelacyjny.
>Ma przyjemna konsystencje, jest lekki i nietlusty.

Ale ktory ? Bo EA ma naprawde duzo kremow...
Ja mialam kiedys Good Night Sleep i byl rowniez bardzo dobry. Mial niesamowicie
relaksujacy zapach.

>ale podejrzewam ze cenowo wypada mniej korzystnie niz Nivea Young,

Zdecydowanie ;)

>ale jest bardzo wydajny.

Zgadzam sie, moj tez byl bardzo wydajny.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-05 14:03:37

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Malanowicz napisał:

> Nie wiem w jakim przedziale wiekowym znajduje sie pojecie "mloda cera",
> bo do takowej seria ta jest skierowana,
> ale nastolatka nie jestem a kosmetyki sprawdzaja sie znakomicie.

Moja corka ma 13 lat ;-)) ale ten zel do mycia twarzy pasuje i mi 33 latce

> Chcialabym polecic jeszcze jeden kosmetyk,
> a mianowicie krem do twarzy Elizabeth Arden. Jest to prostu rewelacyjny.
> Ma przyjemna konsystencje, jest lekki i nietlusty.

A jaka konkretnie nazwa?

Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-01-05 14:10:13

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ktory ? Bo EA ma naprawde duzo kremow...
> Ja mialam kiedys Good Night Sleep i byl rowniez bardzo dobry. Mial
niesamowicie
> relaksujacy zapach.

To jest krem nawilzajacy do skory wrazliwej, do stosowania na dzien i noc.

Sylwia

1. Data: 2004-01-05 14:23:11

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Malanowicz napisał:

> To jest krem nawilzajacy do skory wrazliwej, do stosowania na dzien i noc.
>
> pozdrawiam

Sylwio, a czy moglabys ze sloiczka przepisac cala jego nazwe? nie musi
byc juz...Hafsa

1. Data: 2004-01-05 14:33:24

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sylwio, a czy moglabys ze sloiczka przepisac cala jego nazwe? nie musi
> byc juz...Hafsa

Tak oczywiscie: Sensitive Skin Calming Moisture Lotion.

Sylwia

1. Data: 2004-01-05 14:39:24

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Malanowicz napisał:

> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Tak oczywiscie: Sensitive Skin Calming Moisture Lotion.

Dzeiki, zapytam jeszcze, czy masz cere tlusta, czy normalna?Hafsa

1. Data: 2004-01-05 14:47:31

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzeiki, zapytam jeszcze, czy masz cere tlusta, czy normalna?Hafsa

Raczej tlusta, swiecaca na czole i nosie:(

--
Sylwia

1. Data: 2004-01-05 15:24:45

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Ja zas pochwale plyn do kapieli Radox( fioletowy) piana do sufitu i

Czy on jest może lawendowy? Ja bardzo lubię lawendę w kosmetykach...Czy żele
pod prysznic tej firmy też są godne polecenia? Już parokrotnie przyglądałam
się tym specyfikom, ale jakoś nie byłam przekonana...

Pozdrawiam ciepło
Miśka

Kolastyna - seria ochronna na zimę - chwalę
Będę się woskować...
szukam dobrego samoopalacza
Historia krawata - zna ktoś?
Pytanie o Clarins Multi Matte