Re: i jak tu zalozyc sukienke

From: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: i jak tu zalozyc sukienke
Date: Thu, 22 Aug 2002 14:30:48 +0200

Kropelka wrote:

> Masc z pantenolem stosowalam wiele razy.. po odpazeniu. Rzeczywiscie wieks
> zosc czasu chodze w spodniach ale nie az tak strasznie czesto. Nigdy nie s
> lyszalam zeby ktos inny mial takie problemy.

To nie kwestia grubosci ud. Ja mam szczuple a tez mi sie to zdarza. Masz
delikatna skóre od wewnetrznej strony ud, to dlatego.
Rada- unikac spodnic i sukienek w upaly, jesli juz to absolutnie nie
siadac w autobusach- wtedy te miejsca dwa razy bardziej sie poca a potem
odparzenie po paru krokach gotowe. Kupic ponczochy samonosne. Koncza sie
akurat powyzej miejsca które ocierasz wiec powinny sie sprawdzic w
gorace dni.
pzdr
agi