...i koniec

1. Data: 2000-11-16 19:05:51

Temat: ...i koniec
Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przyszlam do budy w poniedzialek
(dziewczyny z mojej klasy wlasnie siedzialy w radiowezle i puszczaly
zawziecie
"ode do radosci" na czesc unii europejskiej :)
bawilysmy sie swietnie (zwlaszcza, ze zadna z nas tak do konca nie
umiala obslugiwac tego calego sprzetu - jestesmy w klasie hmuan. :)
no i nagle podeszla do nas p. dyrektor ze slowami ze mamy dzisiaj
dac sobie z tym spokoj, bo na tablicy ogloszen wisi klepsydra,
ktos z naszej szkoly popelnil wczoraj samobojstwo...
ciekawskie baby...poszlysmy zobaczyc...
w kazdym razie zadna z nas nie spodziewala sie tego, co zobaczyla...
nasza kolezanka, wzorowa uczennica, tegoroczna maturzystka,
jedna z najladniejszych dziewczyn jakie znalam, swietna...i...
podobno "zloty strzal"...
niemozliwe, to nie ona, nie, nie, to nie moze byc ona...
dalej jestem w szoku
to straszne, ze ludzie tak latwo rezygnuja ze wszystkiego
...i koniec..?

misia

1. Data: 2000-11-16 19:19:20

Temat: Re: ...i koniec
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to straszne, ze ludzie tak latwo rezygnuja ze wszystkiego
> ...i koniec..?

A może nie rezygnuja ze "wszystkiego".. tylko zyskuja cala reszte.

r@v

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-11-16 20:05:50

Od: "ktos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misia <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v1b66$1g8$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> ...i koniec..?
>
> misia
>

> smutne....ale tak juz bywa , ze samobojcy odchodza,moze miala zbyt wiele
problemow z ktorymi sobie nie radzila...podejzewam , ze udawala caly czas i
wygladala na szczesliwa.Nikt sie pewnie nie spodziewal tego wzorowa
uczennica i nagle koniec.Moze walczyla , ale juz nie dawala rady,moze wcale
nie tak po prostu odeszla...Strasznie smutne..tez bylabym w szoku gdyby
jakas moja kolezanka popelnila samobojstwo,z drugiej jednak strony pewnie
niedlugo ktos o mnie tak napisze....Moze...nie wiem w takich sytuacjach
brakuje slow...

1. Data: 2000-11-16 21:36:21

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, misia na pl.sci.psychologia napisał(a):

>to straszne, ze ludzie tak latwo rezygnuja ze wszystkiego
>...i koniec..?

Owszem, straszne i bardzo przykre. Ale uwierz - to wcale nie jest takie
latwe rezygnowanie. To w wiekszosci wypadkow najtrudniejszy wybor w...
zyciu :(

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.

1. Data: 2000-11-17 04:39:11

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"ktos" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> jakas moja kolezanka popelnila samobojstwo,z drugiej jednak strony pewnie
> niedlugo ktos o mnie tak napisze....Moze...nie wiem w takich sytuacjach

Jesli rozumiesz ten szok i smutek, jakie kolezanki odnosza na wiesc o
samobojstwie jednej z nich, to dlaczego w ogole myslisz o tym? Dlaczego
chcesz im spowodowac taki wielki smutek? A co z rodzicami, rodzenstwem i
bliskimi osobani? Czy zdajesz sobie sprawe, co oni przezyja? Czy nie jest to
z Twojej strony wielkim egoizmem?
Poza tym sa znane wypadki, gdy samobojcy nie gina na miejscu, blagaja ludzi,
by ich ratowali.
Smierc nikogo nie minie, wiec po co ja przyspieszyc? Czy nie lepiej walczyc
o poprawienie sobie zycia? Nie ma polozen bez wyjscia. Jezeli ktos w zadnym
wypadku nie moze sobie samemu poradzic, czy nie lepiej udac sie do
psychologa, czy tez podac sie hypnozie. Jeszcze wiele szczesliwych lat mozna
przezyc a wyciagajac rece po smierc, wszystko przekresla..

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-11-17 09:05:10

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja uwazam ze samobujcy sa ludzmi ktorzy podejmuja
najlatwiejszy wybor - nie mogac sie pogodzic/poradzic sobie
z zyciem uciekaja sie do samobojstwa - ktore dla mnie jest najprostrzym
rozwiazaniem w sytuacji walki z zyciem.

sos3n

1. Data: 2000-11-17 10:48:52

Temat: Odp: ...i koniec
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może nie rezygnuja ze "wszystkiego".. tylko zyskuja cala reszte.
>

> r@v

bardzo mnie ciekawi : mianowicie CO zyskują ?
zuza

1. Data: 2000-11-17 13:17:09

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zuza" <z...@p...wprost.pl> wrote in message

> bardzo mnie ciekawi : mianowicie CO zyskują ?
> zuza

Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

sosen

1. Data: 2000-11-17 13:24:24

Od: Beata <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Roznie z tym bywa. Moim zdaniem do takiego kroku mimo wszystko potrzebna jest
odwaga. Ja raczej nigdy nie chcialam pozbawiac sie zycia. Ale gdy kiedys zaczelam
sie zastanawiac, przerazila mnie wizja smierci. Czy to boli, co bedzie potem... To
na pewno nie jest tylko tchorzostwo z ich strony. Raczej desperacja.

Pozdrawiam - beas

--
Darmowe konta pocztowe i strony BEZ LIMITU
wielkosci http://www.eteria.net

1. Data: 2000-11-17 17:22:03

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

misia napisał(a) w wiadomości: <8v1b66$1g8$1@h1.uw.edu.pl>...
>(...)jedna z najladniejszych dziewczyn jakie znalam, swietna...i...
>podobno "zloty strzal"...
>(...)

Jak dla mnie to raczej wypadek - po prostu przesadzila (latwo - niestety.
zwlaszcza jak ktos nie do konca wie co w siebie pakuje). Ale moge sie
mylic.
Wspolczuje :-((

Belin

ZWYCIĘSTWO