i krzyzem leze i kajam sie publicznie.

91. Data: 2006-02-17 09:25:31

Temat: Re: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> a ja jakos nigdy nie moglam do konca uwierzyc, ze balsamy sa
> do czegokolwiek potrzebne, poza ladnym (niekiedy) zapachem :)

Najlepsze balsamy, jakie spotkałam, są praktycznie bezzapochowe :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

92. Data: 2006-02-17 18:44:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 17 lutego 2006 00:32 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> aha, i po tych osmiu godzinach musza sobie zmatowac koniec noska :)

Otóż to :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

93. Data: 2006-02-17 18:45:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 16 lutego 2006 23:13 użytkownik
Marta Góra, sącząc kawkę, wyklepał:

> I na marginesie, miałam kiedyś kozie mleko w proszku, nie wiem jaka firma
> to produkowała, jakaś polska - dodawało sie do kąpieli, ech...

Może Farmona? Dobre to było?

Krusz.
zaciekawiona choć pozbawiona wanny :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

94. Data: 2006-02-17 18:48:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 17 lutego 2006 00:33 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> a ja jakos nigdy nie moglam do konca uwierzyc, ze balsamy sa
> do czegokolwiek potrzebne, poza ladnym (niekiedy) zapachem :)

Ja zauważyłam, że jeśli się przez parę dni nie wybalsamię, to na ramionach,
na nogach i na brzuchu... to właściwie na całym ciele... skóra robi mi się
sucha i taka... dziwna. Nie chropowata, ale no, sucha właśnie.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

95. Data: 2006-02-17 19:24:11

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 16 lutego 2006 23:13
> użytkownik Marta Góra, sącząc kawkę, wyklepał:
> Może Farmona? Dobre to było?

Florina Bouquet Nature, chyba cały czas w sprzedaży.
--
Nika
Pisz tutaj

96. Data: 2006-02-17 19:32:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2006 00:33:57 +0100, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> a ja jakos nigdy nie moglam do konca uwierzyc, ze balsamy sa
> do czegokolwiek potrzebne, poza ladnym (niekiedy) zapachem :)

Są, wierz mi w pewnym wieku się przydają... Czasem;)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

97. Data: 2006-02-17 19:37:25

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2006 19:45:41 +0100, Kruszyzna napisał(a):

> Może Farmona? Dobre to było?

Ziaja albo Belinda, kurcze nie pamiętam. To było w pięknym słoju - tak mnie
zachwyciło, że poszłam nabyć (bo wcześniej dostałam w prezencie). Niestety
cena mnie nie zachwyciła. Pamiętam, że kolor opakowań był taki ecru.

> Krusz.
> zaciekawiona choć pozbawiona wanny :)

Bez wanny życia dla mnie nie ma...

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

98. Data: 2006-02-17 19:38:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2006 20:24:11 +0100, Nika napisał(a):

> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Florina Bouquet Nature, chyba cały czas w sprzedaży.

To je ono:) Dzięki:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

99. Data: 2006-02-17 22:07:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 17 lutego 2006 20:38 użytkownik
Marta Góra, sącząc kawkę, wyklepał:

> To je ono:) Dzięki:)

O tak, dokładnie to miałam na myśli. Gdzieś dzwoniło, tylko nie wiadomo
gdzie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

100. Data: 2006-02-17 22:07:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 17 lutego 2006 20:37 użytkownik
Marta Góra, sącząc kawkę, wyklepał:

> Bez wanny życia dla mnie nie ma...

Ludzie, tak jak na psiarzy i kociarzy, dzielą się na wanniarzy i
prysznicowców. Ja jestem tym drugim :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Nowy konkurs w lara.pl
Łupież pstry
sukienki z Grammy
kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Zapracuj na internet