Łupież pstry

1. Data: 2006-02-10 11:22:23

Temat: Łupież pstry
Od: "Evunia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miał ktoś problem z łupieżem pstrym????Czym to można wyleczyćiczyjest to
zaraźliwe????

2. Data: 2006-02-10 17:03:18

Temat: Re: Łupież pstry
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Miał ktoś problem z łupieżem pstrym????Czym to można wyleczyćiczyjest to
> zaraźliwe????

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22%C5%81upie%C5
%BC+pstry%22%2Bdermatolo
gia&lr=

A po krótce - ponoc nie zaraźliwy, ponoć da się wyleczyć, ponoć najłatwiej
wcierać nioral, nie ważne czy w głąwę, czy w ciało.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-02-15 10:30:15

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dsigtf$r0c$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Akulka z adresu <s...@g...pl> napisał(a):

> A po krótce - ponoc nie zaraźliwy, ponoć da się wyleczyć, ponoć
> najłatwiej wcierać nioral, nie ważne czy w głąwę, czy w ciało.

Albo jakis inny preparat z ketokonazolem.

--
Kometa...
... i Komeciątko :-)

4. Data: 2006-02-15 19:05:15

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miał ktoś problem z łupieżem pstrym????Czym to można wyleczyćiczyjest to
> zaraźliwe????

Ja mialam i to bardzo dlugo.
idz do lekarza po ketokonazol doustny,bo najpierw musisz wyleczyc wewnetrzenie
(a to sa grzybki i inaczej ich nie zwalczysz)
a pozniej miejsca na ciele zmienione chorobowo smaruj mascia Daktarin i psikaj
sprayem Undofen (do stop przeciw grzybicy)
Lecz do skutku bo roznosi sie na klatke piersiowa i w lato nieladnie sie opala:)

5. Data: 2012-12-19 07:26:36

Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 lutego 2006 12:22:23 UTC+1 użytkownik Evunia napisał:
> Miał ktoś problem z łupieżem pstrym????Czym to można wyleczyćiczyjest to
> zaraźliwe????

zajrzyj np. na http://lupiezpstry.com

sukienki z Grammy
kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Zapracuj na internet
moje spotkanie z depilacją brazylijską
Dziękuje