moje spotkanie z depilacją brazylijską

1. Data: 2006-02-10 06:48:31

Temat: moje spotkanie z depilacją brazylijską
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chciałam pochwalić zakład, który niedawno powstał w mojej dziurze. Chciałam
się przy okazji pochwalić, że to może jednak nie do końca jest ostatnia
dziura na ziemi :)

Poszłam z pewną obawą do kosmetyczki na woskowanie nóg. Za całe nogi z
bikini powiedziała 90. Ok, taniej niż w Warszawie. Ale jak już dostarłam na
woskowanie, to się niestety okazało, że rośnięcie włosków jest względne -
jak dla mnie rosną za szybko, a przed depilacją... wolno. Ale woskowania
bikini nigdy za wiele (bywalczynie basenów na pewno wiedzą). Z błyskiem w
oku kosmetyczka zapytała - zwykłe, czy brazylijskie? Cena ta sama (25 zł).
Hmmm...
Sprawnie, delikatnie i jeszcze mnie zagadała na wszelkie tematy
okołourodowe, zainkasowała 25 i doradziła, jak pielęgnować podrażnioną
skórę.
Za miesiąc znów tam pójdę :)

Czarnulka

1. Data: 2006-02-10 07:19:57

Temat: Re: moje spotkanie z depilacją brazylijską
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):
> Poszłam z pewną obawą do kosmetyczki na woskowanie nóg. Za całe nogi z
> bikini powiedziała 90. Ok, taniej niż w Warszawie.

Warszawa, duze miasto, duza roznorodnosc cen, ponizej 90 zl tez sie
znajdzie.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-02-10 11:22:12

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś:

> Warszawa, duze miasto, duza roznorodnosc cen, ponizej 90 zl tez sie
> znajdzie.

Duże to dobre słowo... Nie wszędzie bym pojechała, żeby dokonać tej rzezi :)
Najdalej dla mnie są Jelonki i świat się na tym kończy ;)

Czarnulka

1. Data: 2006-02-10 11:52:52

Temat: Re: moje spotkanie z depilacją brazylijską [OT]
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):
> Nie wszędzie bym pojechała, żeby dokonać tej rzezi :)

Swoja droga, to Ci zazdroszcze, ze jestes juz "po" ;) Ja sie nastawiam
od dluzszego czasu i jakos nie moge sie zebrac. Nie kazdy potrafi dobrze
wykonac ten zabieg. Mam juz polecone miejsce. Polecone oczywiscie na pru
:) Moz kiedys przyjdzie ten dzien...

Aduś

1. Data: 2006-02-10 12:05:45

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 12:52:52 +0100, Aduś wrote:

> [...]
> od dluzszego czasu i jakos nie moge sie zebrac. Nie kazdy potrafi dobrze
> wykonac ten zabieg. Mam juz polecone miejsce. Polecone oczywiscie na pru

oj tak. mnie za pierwszym razem trauma chwycila... poszlam do pani, ktora
mi wielkimi platami zrywala na jakims papierku. kazala naciagac, zrywala, w
polowie przodu skora zrobila sie sino-bordowa i zaczela bolec od podmuchu
powietrza. a sama sobie swiadkiem jestem, ze bol znosze dosc lekko. tego
nie moglam. powiedzialam pani ze swieczkami w oczach (ja ze swieczkami, nie
pani), ze wroce jutro jak skora sie uspokoi. wieczorem zauwazylam, ze pani
praktycznie ponadrywala mi skore (do krwi) w pachwinach tak, ze pieklo przy
prysznicu jak nieszczescie. pani powiedzialam ze jest gupia i niech sie
wypcha i pojechalam gdzie indziej zeby mi to skonczyli.

dziewczyna sie zlapala za glowe, odeslala mnie do domu na tydzien z kremem
z wyciagiem z zielonej herbaty, zeby zluszczyc naskorek i nowy zeby sie
zrobil i zeby te rany ponadrywane sie zagoily. no to pogoilam,
posmarowalam, wrocilam do pani numer 2. zrobiono mi tam reszte (no jakies
2/3 powierzchni) w taki sposob, ze moglabym to uznac za ciekawa rozrywke.
malutkimi paseczkami bawelny pani zrywala i to tak, ze nie czulam nic
wiecej niz gdybym sie pociagnela lekko za wloski.

dlatego u nowej kosmetyczki polecam sprawdzenie jej umiejetnosci zwyklym
poglebieniem linii bikini, a nie rzucenie sie na brazylijskie albo
hollywoodzkie, bo potem sie wyglada idiotycznie z przednim kawalkiem lysym
hyhyh :} i jesli boli, to podziekowac pani, kazac sobie zmyc resztki wosku
i zejsc z fotela. NIE POWINNO bolec.

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-02-10 12:38:29

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska napisał(a):
> w polowie przodu skora zrobila sie sino-bordowa i zaczela bolec...
> pani praktycznie ponadrywala mi skore (do krwi)...
> pieklo przy prysznicu jak nieszczescie...
> i zeby te rany ponadrywane sie zagoily...

Ałaaa!!!
Ja sie sama depiluje, a takiej krzywdy sobie nie zrobilam! :) Na
braziliane jednak sama sie nie odwaze. Probowalam, ale jakos rak mi
brakuje...

> dlatego u nowej kosmetyczki polecam sprawdzenie jej umiejetnosci zwyklym
> poglebieniem linii bikini

Jakiś czas temu niejaka Anna M. Gidyńska :) polecała ten oto salon:
http://www.ladystudio.pl/
Ceny raczej przystepne. Poza tym wole isc tam, gdzie juz ktos przetarl
szlak ;)

Aduś

1. Data: 2006-02-10 12:51:23

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 13:38:29 +0100, Aduś wrote:

> Ałaaa!!!
> Ja sie sama depiluje, a takiej krzywdy sobie nie zrobilam! :) Na
> braziliane jednak sama sie nie odwaze. Probowalam, ale jakos rak mi
> brakuje...

rak to spoko, ale ja grubas jestem faldzisty i brakuje mi mozliwosci
manewru.

> [...]
> http://www.ladystudio.pl/
> Ceny raczej przystepne. Poza tym wole isc tam, gdzie juz ktos przetarl

no niestety, ja ci moge polecic klinike w poludniowym Dublinie :>

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-02-10 16:01:50

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś:

> [...]
> od dluzszego czasu i jakos nie moge sie zebrac. Nie kazdy potrafi dobrze
> wykonac ten zabieg. Mam juz polecone miejsce. Polecone oczywiscie na pru

Nie będę kłamała - w połowie chciałam wyjść :)
Ale teraz sobie myślę, że zobaczy to TZ (siurpryzas) ;)

Czarnulka

1. Data: 2006-02-10 16:05:59

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś:
> Ałaaa!!!
> Ja sie sama depiluje, a takiej krzywdy sobie nie zrobilam! :) Na
> braziliane jednak sama sie nie odwaze. Probowalam, ale jakos rak mi
> brakuje...

Zdecydowanie.
Mnie tak bardzo nie bolało, ale dźwięk wydzierania włosków ma działanie
psychologiczne :)

> Jakiś czas temu niejaka Anna M. Gidyńska :) polecała ten oto salon:
> http://www.ladystudio.pl/
> Ceny raczej przystepne. Poza tym wole isc tam, gdzie juz ktos przetarl
> szlak ;)

Też się tam wybierałam, ale jednak przystanek od domu to bliżej niż 30 km od
domu (chociaż to też jest względne) :)
Powodzenia :)

Czarnulka po dziwnym, ale nie najdziwniejszym egzaminie w życiu :)

1. Data: 2006-02-10 20:24:20

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):
> Ale teraz sobie myślę, że zobaczy to TZ (siurpryzas) ;)

Yhmmm, oj tak. A oni to lubia... ;P

Aduś

Dziękuje
sposob na opryszczke