Jak nie przesuszać włosów prostownicą

1. Data: 2006-02-09 16:06:38

Temat: Jak nie przesuszać włosów prostownicą
Od: adversim <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłam prostownicę babyliss i po miesiącu używania jej (na średniej
temp) widze że moje
włosy robą się puszyste i widać ze są przesuszone.
Co boge zrobić ? Słyszałam ze są taki preparaty do użycia przed
prostowaniem w celu ochrony włosa ale nie wiem jak się nazywają.

Prosze was podpowiedzcie mi jak sie nazywają, gdzie je kupić ( moze jakiś
link na stronę www gdzie bym go mogła kupić) , i które byście polecili
jako najlepsze.

1. Data: 2006-02-09 17:14:43

Temat: Re: Jak nie przesuszać włosów prostownicą
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adversim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jakiś
> link na stronę www gdzie bym go mogła kupić) , i które byście polecili
BaByliss PRO Proliss Liss'Up 3- dwufazowy plyn do spryskiwania. przed
prostowaniem, bardzo wydajny.
"Sprawia ze wlosy sa sliskie , dzieki czemu prostownica latwiej przesuwa sie
po pasmach wlosow. Ponadto chroni, domyka luske wlosa, wygladza oraz
nablyszcza. Wzbogacony o pantenol oraz skladniki unikalnej technologii CI.".
Calkiem przyzwoite, do nabycia w sklepach fryzjerskich lub salonach.
Pozdrawiam Madzia K.

1. Data: 2006-02-09 17:23:14

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dsft9v$rho$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl>
Madzia K. <k...@p...onet.pl> pisze:

> BaByliss PRO Proliss Liss'Up 3- dwufazowy plyn do spryskiwania. przed
> prostowaniem, bardzo wydajny.

Gdzie to się kupuje?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-09 18:48:09

Od: " Aga" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schwarzkopf Osis+, 200ml, kupione w sklepie fryzjerskim (kr, wielopole) za
55zl. Na allegro na pewno taniej. Wlosy sie nie elektryzuja, ladnie blyszcza
po prostowaniu, moja fryzjerka tez tego uzywa w salonie.
pozdr, aga

1. Data: 2006-02-09 18:57:44

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie to się kupuje?

W salonach lub sklepach fryzjerskich, widzialam tez na allegro. Ja kupilam
w hutrowni za 33zl, po tyle samo na allegro widzialam.
Pozdrawiam-Madzia K.

1. Data: 2006-02-09 19:15:04

Od: "teia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adversim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> Kupiłam prostownicę babyliss
[ciach]

a jaka masz?? ceramiczna, szklana czy inna??
pozdrawiam
j.

1. Data: 2006-02-09 19:23:59

Od: adversim <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-02-2006 o 20:15:04 teia <j...@p...onet.pl> napisał:

> U?ytkownik "adversim" <a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> [ciach]
>
> a jaka masz?? ceramiczna, szklana czy inna??
> pozdrawiam
> j.

Mam ceramiczna Babyliss pro.

Inglot - freedom system
Do czego szale i apaszki?
Jaka kolejność?
zdeformowane paznokcie
Lancome Color ID i Clarins Eye Color Trio (Trio Reflets) - warto?