Do czego szale i apaszki?

1. Data: 2006-02-09 12:48:05

Temat: Do czego szale i apaszki?
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Zawsze preferowalam bardziej sportowy styl ubierania no ale lata ida i
trzeba zaczac sie powazniej ubierac ;) Nadostawalam w prezentach roznego
rodzaju szale i apaszki. Sama sobie kupilam 2 i jeszcze do tej pory ani
jednego nie założyłam :)

Do tego mozna takie cos zalozyc i jak to zawiazac na szyi?

Mam nastepujace:

- taki biebiesko granatowy - tak delikatnie zmienia kolor. cos jak ten w tym
linku ale nie w fiolecie oczywiscie http://tinyurl.com/cf4w8 - no i tu juz
jest sposob wiazania :) tylko czy tak mozna zawiazac tylko jak jest gola
szyja? czy tez jak jest w golfie? jestem maniaczka golfow:)

- z surowego jedwabiu (czy jakos tak) w kolorze metalicznym z fredzelkami na
koncach... srebrny taki... widzialam takie w galerii mokotow po 120 zl :)
stad wiem ze z surowego jedwabiu... a sama go kupilam w Tajlandii za 3
dolary :) nastepnym razem jak tam pojade to 2 walizki tego przywioze i bede
sprzedawala...

- cienki i dlugi, taki z dziurkami w kolorze bordowo-czarnym z Kaphala (byly
jeszcze takie w brazie)

- i jeszcze mam takie zwykle z bawelny chyba ... jeden caly czarny, jeden
niebieski w paski i jeszcze cos w zielonosci...

Poradzcie do czego takie cos mozna zalozyc i moze jakies przyklady ze
zdjeciami bo czasami mnie nachodzi zeby ubrac sie bardziej kobieco i tak
naprawde nie wiem jak :)

A wlasnie... jeszcze pytanie.. czy czarny pasuje do brazu? bo mi to jakos
nie gra ale niektorzy nie widza problemow z ubraniem brazowych sporni i
czarnego swetra i butow i kurtki... mnie to jakos razi...

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2006-02-09 13:24:20

Temat: Re: Do czego szale i apaszki?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:

> Do tego mozna takie cos zalozyc i jak to zawiazac na szyi?

do wszystkiego. zalezy od stylu, wielkosci etc.
raczej nie do golfow.
swietnie wygladaja apaszki i szaliczki do grzecznych
sweterkow czy blizniakow, ktore bez tego sa nudne.

> Poradzcie do czego takie cos mozna zalozyc i moze jakies przyklady ze
> zdjeciami bo czasami mnie nachodzi zeby ubrac sie bardziej kobieco i tak
> naprawde nie wiem jak :)

sie przejdz po jakiejs swiatyni komercji i poprzygladaj kobitom :)

> A wlasnie... jeszcze pytanie.. czy czarny pasuje do brazu? bo mi to jakos
> nie gra ale niektorzy nie widza problemow z ubraniem brazowych sporni i
> czarnego swetra i butow i kurtki... mnie to jakos razi...

pasuje oczywiscie, najlepiej ciemna czekolada. jasne to
juz mniej.

-- kasica

1. Data: 2006-02-09 16:16:59

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:
> Do tego mozna takie cos zalozyc i jak to zawiazac na szyi?
> http://tinyurl.com/cf4w8

Sam link podpowiada ci do czego mozna zalozyc :)

> A wlasnie... jeszcze pytanie.. czy czarny pasuje do brazu? bo mi to
> jakos nie gra ale niektorzy nie widza problemow z ubraniem brazowych
> sporni i czarnego swetra i butow i kurtki... mnie to jakos razi...

Podobno czarn ibraz to najmodniejsze polaczenie w tym sezonie. Moim zdaniem
pasuje. Do tego mozna dobrac dodatki czerwone, kremowe bacz turkusowe.

Zazula

1. Data: 2006-02-10 09:00:13

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Podobno czarn ibraz to najmodniejsze polaczenie w tym sezonie. Moim
> zdaniem pasuje.

Wszystko kwestia indywidualnego odczucia. Ja nie lubię czarnego
z brązem, do tego stopnia że chce mi się przepakować torebkę/plecak
pod kolor butów. Idealnym rozwiązaniem okazała się torebka oliwkowa ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-02-10 10:25:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Wszystko kwestia indywidualnego odczucia. Ja nie lubię czarnego
> z brązem, do tego stopnia że chce mi się przepakować torebkę/plecak
> pod kolor butów. Idealnym rozwiązaniem okazała się torebka oliwkowa ;)

ech, jakbym ja miala dobierac torebki tego samego koloru
co buty, to musialabym sobie nowa szafe postawic. na buty...

-- kasica

1. Data: 2006-02-10 11:02:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> ech, jakbym ja miala dobierac torebki tego samego koloru
> co buty, to musialabym sobie nowa szafe postawic. na buty...

Ja sobie w ogóle szafę musze posatwić :) Dla mnie kolor
torebki nie musi być taki sam, ale musi "grać" z butami.
Oliwkową torebkę mogę nosić do wszystkich butów, jakie mam.
A brązowej do czarnych - nie. Przeszkadza mi i już.
Czarnej do butów brązowych czy beżowych też nie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-02-10 13:22:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> A brązowej do czarnych - nie. Przeszkadza mi i już.
> Czarnej do butów brązowych czy beżowych też nie.

a mnie to rybka. skoro czerwona torebka do czarnych
butow jest ok, to czemu nie brazowa? oczywiscie
dobor i jednego i drugiego zalezy jeszcze od stylu
i koloru calosci, ale braz z czarnym sie nie
wyklucza.

-- kasica

Jaka kolejność?
zdeformowane paznokcie
Lancome Color ID i Clarins Eye Color Trio (Trio Reflets) - warto?
balsam na usta
Scholl - krem ze skarpetkami