Inglot - freedom system

1. Data: 2006-02-09 15:42:52

Temat: Inglot - freedom system
Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio natknelam sie na zmodernizowane stoisko Inglot w gdynskim
batorym i kusi jak malo kiedy. A szczegolnie wlasnie system freedom -
gdzie sposrod calej masy cienie, pudrow i rozow mozna zlozyc swoj
zestaw. Czy ktos juz sie skusil ? Bo ja chyba niedlugo sie skusze:) Ale
ciekawi mnie jakosc cieni z tej serii, bo niby cienie sa porownywalne,
ale jednak jakies tam roznice sa.

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2006-02-09 17:00:27

Temat: Re: Inglot - freedom system
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl>

> zestaw. Czy ktos juz sie skusil ? Bo ja chyba niedlugo sie skusze:) Ale
> ciekawi mnie jakosc cieni z tej serii, bo niby cienie sa porownywalne,
> ale jednak jakies tam roznice sa.

mnie Pani powiedziala, ze to sa DOLADNIE te same cienie, ktore sa normalnie
sprzedawane, mapki/matrix/vertigo/.

w sumie, nawet niezle niektore z ich cieni, kupilam ladne glebokie
granato-niebieskie, holograficzne takie jakby i calkiem dobrej jakosci sa
:).

--
Margaret

1. Data: 2006-02-10 08:37:05

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawi mnie jakosc cieni z tej serii, bo niby cienie sa porownywalne,
> ale jednak jakies tam roznice sa.

uzywalam cienia koloru starego zlota (nie pamietam numerku), spisywal sie
bardzo dobrze - latwo sie nakladal, nie osypywal, dosc dlugo (jak na taka
polke cenowa) utrzymywal sie kolor i nie waleczkowal sie w zalamaniu
powieki. poza tym był wydajny. za ta cene i z takim wyborem calkiem
ladniutkich kolorkow - polecam:). dodam ze we wroclawiu dostepne sa np w
geancie i carrefourze

pozdrawiam
Kasia /missblack/

1. Data: 2006-02-16 15:24:06

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaktusica wrote:
> [...]
> zestaw. Czy ktos juz sie skusil ? Bo ja chyba niedlugo sie skusze:) Ale
> ciekawi mnie jakosc cieni z tej serii, bo niby cienie sa porownywalne,

z całą wyrozumiałością - inglot to marna firma, dostępna i przystępna
ale cienie są robione na słabych talkach i zsypują się po kilku
godzinach, jeśli niedaj boże upadną ci na glebę to rozsypią sie i po
nich...kolory fajne, ale co z tego - chyba,że masz czas i ochotę
poprawiać się w ciągu dnia...

1. Data: 2006-02-16 15:59:26

Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgodze sie z tym stwierdzeniem.
Mam 3 palety Inglota(18) i kazda z nich upadla mi juz x razy a cinie jak w
nich byly tak sa.To samo tyczy sie pojedynczych cieni.
Jesli chodzi o trwalosc to tez nie mam im nic do zazucenia.Makijaz trzyma
sie caly dzien/noc.Zadna z kobiet ktore do tej pory malowalam nie miala
zadnych zastrzezen.Ja zreszta rez.
Wlasnie planuje skompletowac kolejna palatke.

1. Data: 2006-02-17 08:01:58

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadnych zastrzezen.Ja zreszta rez.
> Wlasnie planuje skompletowac kolejna palatke.

Dokładnie takie same ja mam odczucia i tez moje znajome, które raz użyły
cieni Inglota są zadowolone i chwalą trwałość na oczkach.
A to że można skompletować sobie dowolnie kolory mnie cieszy i mam ochotę z
tego skorzystać.

1. Data: 2006-03-02 15:43:57

Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> cieni Inglota są zadowolone i chwalą trwałość na oczkach.
> A to że można skompletować sobie dowolnie kolory mnie cieszy i mam

Witajcie, nie bylo mnie tu przez jakis czas, ale juz jestem i dziekuje
za komentarze. A poniewaz wyplata bedzie lada moment na koncie to sie
zdecydowanie skusze. Chociaz to nie pierwsza rzecz zaplanowana z tej
wyplaty hihi :)

Pozdrawiam
Dorota

Do czego szale i apaszki?
Jaka kolejność?
zdeformowane paznokcie
Lancome Color ID i Clarins Eye Color Trio (Trio Reflets) - warto?
balsam na usta