i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.

1. Data: 2009-02-18 20:09:48

Temat: i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"73 proc. wykręca się od prasowania, 67 proc. nigdy nie umyło toalety.
Jeśli chodzi o pranie, to 61 proc. odmawia segregowania bielizny,
nastawiania pralki i zmiany pościeli.59 proc. nawet nie wiedziałoby, jak
zabrać się do umycia podłogi."

http://tinyurl.com/facety

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

2. Data: 2009-02-18 20:20:21

Temat: Re: i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 21:09:48 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> Jeśli chodzi o pranie, to 61 proc. odmawia segregowania bielizny,
> nastawiania pralki i zmiany pościeli.59 proc. nawet nie wiedziałoby, jak

Straszne.

To faceci? - to niechluje, lenie i egoiści. Innym słowem trutnie.

3. Data: 2009-02-18 20:30:17

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]
> Jeśli chodzi o pranie, to 61 proc. odmawia segregowania bielizny,
> nastawiania pralki i zmiany pościeli.59 proc. nawet nie wiedziałoby, jak

no tak, typowe facetowe zachowanie. jednak zastanowmy sie z czego to wynika?
zle wychowanie? gdzie mamusia robila za nich wszystko? lenistwo? czy fakt ze
wiedza iz druga polowa i tak posprzata?

aha i czy te badania licza sie do facetow w zwiazkach czy tez mieszkajacych
samotnie?
--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

4. Data: 2009-02-18 20:44:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 14:30:17 -0600, Himera napisał(a):

> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> no tak, typowe facetowe zachowanie.

Co Ty mówisz? Facet - to mężczyzna, który umie sam sobie uprasowac koszulę,
wyczyścić garnitur, uprac skarpety czy spodnie, zostawiający zawsze czysta
toaletę i widzący, kiedy trzeba pomóc kobiecie, chętnie ją wyręczający
choćby dla okazania troski.
A to przytoczone badanie ukazuje prawdę statystyczną o samcach, czyli to,
że na miano mężczyzny, faceta, macho zasługuje jedynie ok. 35 procent z
nich. Reszta nadaje się do odstrzału - trutnie i tyle, nosiciele materiału
genetycznego, nic więcej.

5. Data: 2009-02-18 20:53:51

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nich. Reszta nadaje się do odstrzału - trutnie i tyle, nosiciele materiału

hm, chyba nie doczytalam mego postu. nie napisalam tego pierwszego zdania w
sensie ze to ich upsrawiediwia bo sa facetami.

6. Data: 2009-02-18 21:08:43

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

mialo byc 'niedoczytalas' a nie ' niedoczytalam'

7. Data: 2009-02-18 22:01:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 15:08:43 -0600, Himera napisał(a):

> mialo byc 'niedoczytalas' a nie ' niedoczytalam'

WIEM :-)
Ynteligentna jezdem.

8. Data: 2009-02-18 22:04:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 21:09, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
> Jeśli chodzi o pranie, to 61 proc. odmawia segregowania bielizny,
> nastawiania pralki i zmiany pościeli.59 proc. nawet nie wiedziałoby, jak

Nieprawda, nieprawda bo ja to wszystko wykonuje przy uzyciu kobiety. W
koncu musi byc jakis podzial obowiazkow. Kobieta ma wolna wole i moze
w dowolnym momencie sprzatac, zmywac, gotowac, prac...itd. Ja w zamian
zobowiazuje sie brudzic, zeby jej sprzatanie mialo sens, zawsze zjadam
w ramach moich obowiazkow to co ona ugotuje. Wprawdzie w pracy nie
brudze sie ale zawsze jest mi milo kiedy rzeczona kobieta z troska
pyta mnie czy moze mi cos wyprac - a ja sie oczywiscie na to zgadzam
by nie odczowala bezsensu swoje roli w naszym zwiazku. Ogolnie staram
sie bardzo by moja mila nie nudzila sie i wymyslam jej rozne dodatkowe
zajecia, a to wyprowadzanie psa na spacer, albo wysylam ja po zakup
biletow do kina dla mnie i moich kumpli... i takie rozne. Niech wie
jak ja kocham.

J-23 Flegiell von Trop

9. Data: 2009-02-19 00:47:41

Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wyczyścić garnitur, uprac skarpety czy spodnie, zostawiający zawsze czysta
> toaletę i widzący, kiedy trzeba pomóc kobiecie, chętnie ją wyręczający

Lub chocby po to, zeby podac tobie psychotropy, ktore zapijasz alkoholem,
kontemplujac usenet 24h i wciskajac caly czas F5 Stefciu.
Tym tekstem tlumaczysz swoje lenistwo nierobie.
Twoj facet jezeli w ogole posiada jakies cechy mezczyzny to tylko i wylacznie
dlatego, ze robi to z przymusu, ze ma slaba i beznadziejna "kobiete" (matke,
pania domu itp), ktora nic w zyciu nie robi, a w wieku 50 lat zajmuje sie
flejmami i trollingiem - chocby na grupie o malych dzieciach, ktorych juz nie
ma, hehehe.

B.

10. Data: 2009-02-19 00:54:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 00:47:41 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Tym tekstem tlumaczysz swoje lenistwo nierobie.
> Twoj facet jezeli w ogole posiada jakies cechy mezczyzny

Ma wszystkie, komplet - a jeśli nie możesz sobie wyobrazić, to wystarczy,
ze wyobrazisz sobie dokładnie własne przeciwieństwo.
No i dobra rada - potrenuj te swoje rachityczne gałązki i klatkę, bo masz
zapadniętą. On nawet to ma lepsze :-)
I papierosów tyle nie pal - łysiejesz od nich. Na brodzie :-DDD

do XL
ważne prawo
Jak Kaczyński walczył z układem - wersja Dourne'a
seks, seks, seks...
Buchanan do Obamy - "pogadajmy o rasie"