i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.

11. Data: 2009-02-19 01:07:05

Temat: Re: i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 00:47:41 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> Lub chocby po to, zeby podac tobie psychotropy, ktore zapijasz alkoholem,
> kontemplujac usenet 24h i wciskajac caly czas F5 Stefciu.
> Tym tekstem tlumaczysz swoje lenistwo nierobie.
> Twoj facet jezeli w ogole posiada jakies cechy mezczyzny to tylko i wylacznie
> dlatego, ze robi to z przymusu, ze ma slaba i beznadziejna "kobiete" (matke,
> pania domu itp), ktora nic w zyciu nie robi,

Bo już nie musi, panią jest.

> a w wieku 50 lat zajmuje sie
> flejmami i trollingiem

Jasne. I haftowaniem serwetek.

> - chocby na grupie o malych dzieciach, ktorych juz nie
> ma, hehehe.
>
> B.

Zabronisz mi mieć nowe? ciulu? Stać mnie. Choćby do 60tki. Jestem z
długowiecznej rodziny. A ty do tej pory się obijasz i musisz "kochać
inaczej" w kaloryfer, bo cię żadna nawet na tragarza na dworcu nie chce, a
co dopiero na ojca swoich dzieci. I nie zechce - bo jesteś psychicznie
obciążony, to widać po całym twoim charakterku tutaj i po oczkach na
zdjąteczku - sto procent degenerata i paranoika w jednym.
Miłego. Idę spać. Poprawiłeś mi humor, hie, hie :-D

12. Data: 2009-02-19 01:38:32

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjąteczku - sto procent degenerata i paranoika w jednym.
> Miłego. Idę spać. Poprawiłeś mi humor, hie, hie :-D

Przykre ... po prostu żenua

13. Data: 2009-02-19 02:29:13

Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Zabronisz mi mieć nowe? ciulu? Stać mnie. Choćby do 60tki. Jestem z
> długowiecznej rodziny.

To sie chwali.
Pozdrow zatem i ucaluj czule obu rodzicow.
Tylko nie przesadzaj z czulosciami.

> [...]
> inaczej" w kaloryfer, bo cię żadna nawet na tragarza na dworcu nie chce, a
> co dopiero na ojca swoich dzieci. I nie zechce - bo jesteś psychicznie

Ojej, przytloczylas mnie sila swoich argumentow.
Sa naprawde mocne i zapewne kazdy przyzna ci zaraz racje.
Ale przynajmniej widac, ze zabolalo, bo sie wzorcowo ciskasz i piana ci z
pyska leci tluku.
Musisz byc bardzo uposledzona, bo pisalem pare razy, ze mam kobiete, ale ty
znowu przeklamujesz rzeczywistosc wylacznie na swoj uzytek.
Jestes zalosnym dnem, nurkujesz Stefciu.

to widać po całym twoim charakterku tutaj i po oczkach na
> zdjąteczku - sto procent degenerata i paranoika w jednym.

Swietnie, ze sie wpatrywalas w moje foty, zwlaszcza, ze musialas je jakos
zdobyc - starasz sie, naprawde sie mna interesujesz, ale wiesz co?
Ja nie jestem gerontofilem, wiec szukaj moze wsrod swoich kolegow i kolezanek.

> Miłego. Idę spać. Poprawiłeś mi humor, hie, hie :-D

Znowu ta projekcja, tyle ze emoty zastapilas czyms innym.
Ten humor to pewnie znowu od chlania i lekow.
Prozac moze szkodzic jak sie go wpierdala tak jak ty.

B.

14. Data: 2009-02-19 08:43:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, ciekawa jestem kiedy robiono te badania.

Bo coś mi się wydaje Drodzy Panowie, że ta epoka odchodzi daleko w
przeszłość.
Laski zrobiły się dokładnie tak samo leniwe jak faceci i doprawdy nie chce
im się zasuwać dookoła rozkapryszonego misia.
Może dlatego tyle jest singli?
Swoją drogą ciekawa jestem jak sytuacja wyewoluuje w najbliższej
przyszłości.

A tymczasem ciagle pada....zapada nas i nasze teorie i tyle tego będzie.

Może jakiś miś poodśniezałby mi podjazd do garażu? (no dobra, ten tekst jest
nie fair)

M.

15. Data: 2009-02-19 08:45:52

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> "73 proc. wykręca się od prasowania, 67 proc. nigdy nie umyło toalety.
> Jeśli chodzi o pranie, to 61 proc. odmawia segregowania bielizny,
> nastawiania pralki i zmiany pościeli.59 proc. nawet nie wiedziałoby, jak
> zabrać się do umycia podłogi."
>
> http://tinyurl.com/facety

"Za to 74 proc. nie ma nic przeciwko wynoszeniu śmieci"

tia, pewien pan wynoszac smieci natknal sie na zatkany zsyp, chcac
niechcac zszedl pietro (lub dwa) nizej, oproznil kubel, odwrocdil sie i
odruchowo zadzwonil do swojego mieszkania na tym pietrze, zona bardzo
sie zdziwila bo byl aktualnie w delegacji :) tak to jest miec kochanke
dwa pietra wyzej, a moj znajomy potrafil puknac panienke na polpietrze
odprowadzajac ja do taksowki :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

16. Data: 2009-02-19 08:46:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Może jakiś miś poodśniezałby mi podjazd do garażu? (no dobra, ten tekst jest
> nie fair)

misie..

misie nie chce....

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

17. Data: 2009-02-19 08:47:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> A tymczasem ciagle pada....zapada nas i nasze teorie
> i tyle tego będzie.

Gdzie? We Wrocku pieknie świeci i nic nie pada :)
Sama znam kilku facetów, którzy gotują lepiej od swoich żon/kobiet. I
nie poprzestają w domu na gotowaniu.

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-02-19 08:49:34

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Gdzie? We Wrocku pieknie świeci i nic nie pada :)
> Sama znam kilku facetów, którzy gotują lepiej od swoich żon/kobiet. I
> nie poprzestają w domu na gotowaniu.

to dla kogo gotuja poza domem? :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

19. Data: 2009-02-19 08:51:15

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> Gdzie? We Wrocku pieknie świeci i nic nie pada :)
[...]

To się nazywa manipulacja :)
Nie pada, bo napadało przez większość poprzednich trzech dni i nocy.

Saulo

20. Data: 2009-02-19 08:56:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> To się nazywa manipulacja :)
> Nie pada, bo napadało przez większość poprzednich trzech dni i nocy.

No i czego mi przypomina, ledwo z pochmurnego doła wyszłam? :P

--
Pozdrawiam - Aicha

do XL
ważne prawo
Jak Kaczyński walczył z układem - wersja Dourne'a
seks, seks, seks...
Buchanan do Obamy - "pogadajmy o rasie"