i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.

21. Data: 2009-02-19 09:06:10

Temat: Re: i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>
news:gnj6t0$8he$1@news.onet.pl

> No i czego mi przypomina, ledwo z pochmurnego doła wyszłam? :P

Śnieg Cię przygniata?
Mnie przeciwnie.

Saulo

22. Data: 2009-02-19 09:06:21

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie? We Wrocku pieknie świeci i nic nie pada :)

No akurat wiem, bo rodzina mi tam pojechała.

A u mnie (w Wawce) sypie, sypie....tak równo, równo.
Ale jakoś mam entuzjastyczny stosunek do tego ostatniego podrygu zimy.
A slicznie jest w tym moim warszawskim lesie, ze normalnie aż zatyka.
Gorzej, ze niedlugo bede musiala psom pomontować czerwone chorągiewki, żeby
zobaczyć, w której tkwią zaspie. Obydwa, cholera, są białe.

> Sama znam kilku facetów, którzy gotują lepiej od swoich żon/kobiet. I
> nie poprzestają w domu na gotowaniu.

Też takich znam. Całkiem sporo w sumie.

Myślę, że nieporozumienia w naszych rozmowach mogą brać się z tekstów
"wolnych dobiegaczy", którzy mogą wygadywać co im ślina na mózg przyniesie
(i rozpasane marzenia podpowiedzą), a tekstami osiadłych mężczyzn.
Wiesz, inna faza rozwojowa :-)))).

Ale to co mnie cieszy, to fakt, że kobietki jakby coraz bardziej rozsądne.

M.

23. Data: 2009-02-19 09:20:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Śnieg Cię przygniata?
> Mnie przeciwnie.

Nie śnieg, tylko chmury. Mam tak jak Ikselka :P
Śnieg przygniata moje dziecko - czy Twoja córka sypie sobie śnieg na
czapkę w czasie spaceru?
Dziwnie się popatrzyli na mnie ludzie w autobusie, kiedy powiedziałam
"odejdź dziewczynko, ja cię nie znam" do śniegowego bałwanka, który
wołał do mnie "mama" :D

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-02-19 09:27:00

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

[...]
> Nie śnieg, tylko chmury. Mam tak jak Ikselka :P

Też nie lubię.
Ale śniegowe są (dla mnie) inne. No i sypie się z nich śnieg. A ten ostatni
jest wyjątkowo ładny.

> Śnieg przygniata moje dziecko - czy Twoja córka sypie sobie śnieg na
> czapkę w czasie spaceru?

Neee :)

> Dziwnie się popatrzyli na mnie ludzie w autobusie, kiedy powiedziałam
> "odejdź dziewczynko, ja cię nie znam" do śniegowego bałwanka, który
> wołał do mnie "mama" :D

:)

Saulo

25. Data: 2009-02-19 12:52:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 02:38:32 +0100, Bzyko napisał(a):

> Przykre ... po prostu żenua

Widzę, że nie przystosowałes się do życia w dzisiejszym żenującym świecie.
Dlatego Twoja linia genetyczna jest skazana na wyginięcie. Żenuj się nadal,
zamiast rozmnażać :-)

26. Data: 2009-02-19 13:07:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 09:43:49 +0100, Vilar napisał(a):

> Hmm, ciekawa jestem kiedy robiono te badania.
>
> Bo coś mi się wydaje Drodzy Panowie, że ta epoka odchodzi daleko w
> przeszłość.
> Laski zrobiły się dokładnie tak samo leniwe jak faceci i doprawdy nie chce
> im się zasuwać dookoła rozkapryszonego misia.
> Może dlatego tyle jest singli?

Dokłądnie dlatego. I dlatego też, że króluje egoizm - co? rodzina? dzieci?
- samemu wygodniej...

27. Data: 2009-02-19 13:10:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 10:06:10 +0100, Saulo napisał(a):

> Aicha<b...@t...ja>

> Śnieg Cię przygniata?
> Mnie przeciwnie.
>
> Saulo

Ja mam dziś kolejny kuliiig! Ostatki! Dwoje dużych sań (dla 14 osób),
konie, pochodnie i impreza. To się nazywa polska zima.
:-D

28. Data: 2009-02-19 13:13:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 10:27:00 +0100, Saulo napisał(a):

> Aicha<b...@t...ja>
>
> [...]
>
> Też nie lubię.

Powiedz jej, że ja JUŻ tak nie mam. Zimą mam fazę na kuligi i imprezy
sąsiedzkie. Dziś ostatki - będzie się działo.
A deprechę pozostawiam dla zgorzkniałych pisarek porno - które jakoś nie
widzę, aby miały choć łut tej satysfakcji, jaką opisują...

29. Data: 2009-02-19 13:19:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 14:10:46 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ja mam dziś kolejny kuliiig! Ostatki! Dwoje dużych sań (dla 14 osób),
> konie, pochodnie i impreza. To się nazywa polska zima.
> :-D

Boszsz, do kogo ja to mówię.
:->

30. Data: 2009-02-19 13:50:06

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Boszsz, do kogo ja to mówię.
> :->

No właśnie, jak jakaś idiotka albo kiepska aktorka.

Saulo

do XL
ważne prawo
Jak Kaczyński walczył z układem - wersja Dourne'a
seks, seks, seks...
Buchanan do Obamy - "pogadajmy o rasie"