Knajpy w Lublinie i Zamosciu

1. Data: 2002-06-17 14:14:27

Temat: Knajpy w Lublinie i Zamosciu
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie do tych pieknych miast z cudzoziemcami co mozecie polecic,
szczegolnie ze swoiskich miejsc i specjalow. Z gory wielkie dzieki
Czarek

1. Data: 2002-06-17 15:24:41

Temat: Re: Knajpy w Lublinie i Zamosciu
Od: "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lublin:
Niestety regionalnych dan raczej u nas nie uswiadczysz :(
Polecam nastepujace knajpy:
Droooogie
Piwnica na Sklodowskiej i Old Pub na starym miescie.
Umiarkowane
Da Pepino (kuchnia wloska, dobra pizza) -Sklodowska
Mc Restauracja -Sklodowska
La Traviatta (generalnie pizza) -Szopena
El Passo-meksykanska za Galeria Centrum
Pub u szewca swietny klimat, dobra pizza -stare miasto
Atmosfera -Szopena
Duch-stare miasto
Wielki Mur (chyba tak sie nazywa, oczywiscie chinska)-Harnasie (daleko od
centrum)
Restauracja 13 na deptaku
Pizzeria na ulicy Oczki (nie wiem czy jeszcze egzystuje) doskonala pizza
daleko od centrum.
Nowo otwarte hotele Europa i Lublinianka ale jeszcze nie próbowalem, w
Europie gotuje mój
kolega wiec polecam w ciemno.
pzdr
tomek

1. Data: 2002-06-17 15:30:41

Od: "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

qrcze zapomnialem, swojskie miejsce i klimat Karczma Slupska Al.Raclawickie.
super pierogi!!!!!
pzdr

1. Data: 2002-06-17 19:54:48

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.

Hehehe - Karczma Slupska podupadla byla w Slupsku i ostala sie w Lublinie? W
Zamosciu? A to ciekawostka..
W Slupsku polecam za to Karczme Pod Kluka - Pieczen Belzebuba, czy zupa
orzechowa z tuftelami nie maja sobie równych...

Pararobert ze Slupska z kluka

(kluka - u Kaszubów to taka laska - ale nie co to o niej myslici, tylko taka
normalna - do podpierania sie... ;-) )

1. Data: 2002-06-17 20:50:56

Od: "Czarek" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
> qrcze zapomnialem, swojskie miejsce i klimat Karczma Slupska
Al.Raclawickie.
> super pierogi!!!!!

Kiedys nieopodal bramy prowadzacej na Zamek byla knjpa, gdzie podawano
rewelacyjne watrobki mpo zydowsku. Ostala sie jeszcze? A moze sa jakies
knajpy z regionalnym jedzeniem w okolicach Lublina dysponujemy bowiem
transportem
Czarek

1. Data: 2002-06-17 21:24:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (kluka - u Kaszubów to taka laska - ale nie co to o niej myslici, tylko
taka
> normalna - do podpierania sie... ;-) )

A da się to zjeść?
;-O
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-18 08:08:09

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz napisał(a):

Czesc,

> Wybieram sie do tych pieknych miast z cudzoziemcami co mozecie
> polecic, szczegolnie ze swoiskich miejsc i specjalow. Z gory wielkie
> dzieki

Tomek O., a moze Pan Tomasz Oleksa zaproponowal Ci odwiedzenie wielu miejsc

jedzeniowych w Lublinie, w kilku punktach nawet sie z nim zgadzam, ale
po co zagraniczniakow zabierac do pizzerii jak mozna np. do
"Karczmy Slupskiej", moze wystroj tego miejsca nie jest zbyt
efektowny, ale... jesc daja dobrze;-). Wielu Lublinian lubi sobie
pojesc w "Chacie" na Nadbystrzyckiej, gdzie jest swojskie jadlo;-), w
jednej z bram na Krakowskim Przedmiesciu jest restauracja "Smok", nie
pomylic ze "Zlotym Smokiem", ktora jest obok... w "Smoku" jest
elegancko i smacznie i polecam zupe cebulowa. Na Starym Miescie jest
tez knajpa "Piwnice pod fortuna", osobiscie bardzo lubie to miejsce,
nawet cenowo;-). Na Starowce jest jeszcze "Zloty Osiol" tam tez
jedzonko jest nienajgorsze:-). Zycze milych doznan smakowych i
koniecznie pojdz po jedzeniu w ramach relaksu z zagranicznikami do
Kaplicy Zamkowej, to na deser "oczny" proponuje

pozdrawiam
Beata M.

1. Data: 2002-06-18 08:56:37

Od: "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielu Lublinian lubi sobie
> pojesc w "Chacie" na Nadbystrzyckiej, gdzie jest swojskie jadlo;-),
Fakt zupełnie zapomniałem!!! i jeszcze "u Alfreda" na Peowiaków,
tam można zjeść coś swojskiego!!!
pzdr

1. Data: 2002-06-18 08:58:42

Od: "Tomasz Oleksa" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rewelacyjne watrobki mpo zydowsku. Ostala sie jeszcze? A moze sa jakies
> knajpy z regionalnym jedzeniem w okolicach Lublina dysponujemy bowiem
Jest nadal "Szeroka" ale słyszałem różne opinie na temay kuchni...
Jadłem tam tylko raz, dawno i jakieś drobiazgi.
W okolicach koniecznie Kazimierz:
Grill i Fryzjer
pzdr

1. Data: 2002-06-18 17:59:41

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskę czy klukę?
Na zimno czy gorąco?
W Słupsku czy w Zamościu?
Z tuftelami czy bez?

Musisz skonkretyzować pytanie, bo sam widzisz ile mam wątpliwości z
odpowiedzią... ;-)
Pararobert odpowiedni

golabki - czas i sposob gotowania?
dashi