i zaczęły się studniówki

1. Data: 2005-01-03 17:43:23

Temat: i zaczęły się studniówki
Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.tipsy.wroclaw.pl

1. Data: 2005-01-03 18:15:53

Temat: Re: i zaczęły się studniówki
Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanitha" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:crc0eu$1ql$1@nemesis.news.tpi.pl...
> www.tipsy.wroclaw.pl

spam :P swoja droga poogladalam sobie zdjecia tipsow twojego autorstwa i
zastanawiam sie dlaczego polowa koncowki jest biala a polowa szara.. To
chyba po dopelnieniu? Okropnie to wyglada moim zdaniem :/

1. Data: 2005-01-03 19:54:43

Od: "Go Go Yubari" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanitha" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

Ze wzgledu na ilosc spamu jaka wyslalas w przeciagu ostatnich kilku tygodni,
bede szczera...
Chroncie mnie bogowie i boginie przed taka tipserka. Jesli makijaze w Twoim
wykonaniu prezentuja sie rownie "starannie" jak te hmmm... nakladki na
paznokcie, to moze te zdjecia uchronia jakas ewentualna potencjalna klientke
przed wyrzuceniem kasy w bloto.

Bez pozdrowien

1. Data: 2005-01-03 20:20:22

Od: ktos <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tusia napisał:
> [...]
> zastanawiam sie dlaczego polowa koncowki jest biala a polowa szara.. To
> chyba po dopelnieniu? Okropnie to wyglada moim zdaniem :/

buhahahahahahahahahah
ludzie kochani czy na tym forum siedza tylko ulomni ludzie??
Ty sie zastanow jedna z druga zanim cos tu napiszesz!!
Nie macie bladego pojecia o urodzie makijazach a tym bardziej o tipsach
Zapewne macie poobgryzane pazury i powykrecane palce od tego.
Jestescie zalosne!!!!!!
I jeszcze jedno!! Nie krytykujcie czegos o czym pojecia nie macie!
Dlugo przegladalam te zdjecia i to co wy tu piszecie to poprostu ulomnosc!!!

1. Data: 2005-01-03 20:21:54

Od: ktos <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ty tez musisz sie jeszcze duuuuuuuuuuuzo uczyc zeby zaczac krytykowac
Szkoda ze nie jest przeprowadzana selekcja naturalna zaraz po urodzeniu
- bo tacy ludzie jak wy od razu by szli do uspienia!!!!

1. Data: 2005-01-03 20:28:00

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-03 21:20:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ktos* skreślił te oto słowa:

Droga joanitho vel ktoś...
znudził Ci się pierwszy nick i go zmieniłaś, czy masz schizofrenię?

> buhahahahahahahahahah
> ludzie kochani czy na tym forum siedza tylko ulomni ludzie??

Oczywiście. Przecież nieułomni na takiej grupie by nie siedzieli :]

> Ty sie zastanow jedna z druga zanim cos tu napiszesz!!

Ty... Ty... Ty brutalko :]

> Nie macie bladego pojecia o urodzie makijazach a tym bardziej o tipsach

Oczywiście, że nie :]

> Zapewne macie poobgryzane pazury i powykrecane palce od tego.

Oczywiście, że tak :]

> Jestescie zalosne!!!!!!

Oczywiście :] Ponadto jesteśmy stare, nie mamy facetów, nie wiemy co to
orgazmy, a edukację zakonczyłysmy na szkole podstawowej :]

> I jeszcze jedno!! Nie krytykujcie czegos o czym pojecia nie macie!

Przepraszamy :]

> Dlugo przegladalam te zdjecia i to co wy tu piszecie to poprostu ulomnosc!!!

Oczywiście :]

ps. To może w końcu pożegnasz się na zawsze z grupą, na której siedzą same
żałosne babole? ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Idziesz kogoś skopać? Włóż buty /przysłowie malajskie/

1. Data: 2005-01-03 20:29:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-03 21:21:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Szkoda ze nie jest przeprowadzana selekcja naturalna zaraz po urodzeniu
> - bo tacy ludzie jak wy od razu by szli do uspienia!!!!

A jak Ciebie czytam to staję się zwolenniczką aborcji :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

1. Data: 2005-01-03 20:39:59

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE KARMIĆ TROLA!!!
Jolka

1. Data: 2005-01-03 20:49:25

Od: "Go Go Yubari" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> ty tez musisz sie jeszcze duuuuuuuuuuuzo uczyc zeby zaczac krytykowac
> Szkoda ze nie jest przeprowadzana selekcja naturalna zaraz po urodzeniu
> - bo tacy ludzie jak wy od razu by szli do uspienia!!!!

Droga Mysiu
Jak juz nauczyc sie poprawnie cytowac, to siegnij po jakis slownik/wpisz w
gugle/ whatever i sprawdz co znaczy selekcja naturalna, bo jak na razie to
wywolujesz usmiech politowania na mojej twarzy.

1. Data: 2005-01-04 06:55:35

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-03 21:29,Użytkownik Lia ziewnął szeroko i rzekł:

> A jak Ciebie czytam to staję się zwolenniczką aborcji :]

Odnośnie Ktosia to już trochę po ptakach, nie uważasz? ;-P

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

krawcowa Legionowo
prosba o wskazanie uczciwego allegrowicza
Żeby nie wyrywać sobie włosów przy rozczesywaniu należy używać odzywki...
Faux Cils(YSL) vs Lancome Flextencils-porównanie
Konkurs Czekoladowy