i znowu nie padalo !!!!!!!

21. Data: 2003-06-20 14:40:37

Temat: Re: i znowu nie padalo !!!!!!!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:bcuqsd$cpi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> popijam
>
> Rum tuzemski=spirytus+olejek rumowy. Czyli herbata góralska i nic Ci nie
> będzie:-))))

Z tym, ze goralska jest herbata nie z prądem, ale z prundem :-)
No i po co ten olejek rumowy, Kroliku?

A zapalenie pluc wywoluja: a) bakterie (czynnik fizyczny), lacznie z
b) obawa przed zapaleniem pluc (czynnikiem psychicznym, zmniejszajacym
odpornosc organizmu). Wspomniany wyzej napoj skutecznie walczy z
obydwiema przyczynami.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-06-20 16:44:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2003-06-20 19:06:53

Temat: Odp: i znowu nie padalo !!!!!!!
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> [...]
> nawet spore kaluze byly rankiem
> w Poznaniu kaluze byly jeszcze wieksze
> a u mnie ( po drodze) na panderozie zadnych kaluz

Tadeusz, sposób na deszcz jest prosty (i daawno sprawdzony):

"... kiedy w 1789roku po srogiej zimie przyszła suchy wiosna, uznano, że to
musi być jakieś złe licho. Ekonom z Zagości koło Pińczowa spędził wszystkie
kobiety ze wsi i po cztery skrępowane wrzucał do wody celem otrzymania
rychłego deszczu. Te, które nie tonęły uznano za czarownice i oskarżono o
zadawanie się z czartem. Skazano je na chłostę dotąd, dopóki nie spadnie
deszcz. (...) Pierwsze krople deszczu spadły następnego dnia."

Ale uważaj bo:
"W obronie kobiet stanęli księża. Pleban z Płońska z ambony zaatakował
domorosłych sędziów czarownic, a gdy zaczęli protestować, jednemu z nich
obił gębę, inni zdołali uciec przed rozsierdzonym proboszczem"

Czyli deszcz masz załatwiony, tylko zabezpiecz się przed proboszczami (jakiś
ochraniacz szczęki lub tym podobne).

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

24. Data: 2003-06-20 19:22:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcvm8i$68k$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> zadawanie się z czartem. Skazano je na chłostę dotąd, dopóki nie spadnie
> deszcz. (...) Pierwsze krople deszczu spadły następnego dnia."

Uff, dobrze, że nikt z mojej wsi pl.rec.ogrodów nie czyta :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

25. Data: 2003-06-20 19:48:29

Temat: Re: Odp: i znowu nie padalo !!!!!!!
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:

> Tadeusz, sposób na deszcz jest prosty (i daawno sprawdzony):
[ciach cudny opis starodawnych zabaw w świętokrzyskiem]

Śliczne. Warte wręcz kultywowania :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
W Gwatemali dyktatorów paru
Ogłupili do tego stopnia cały naród

26. Data: 2003-06-20 23:36:26

Od: "Leszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eh, tylko wspomonać czasy zaklinaczy deszczów (teraz trzeba ich sprowadzać z
afryki).
jakiś profesor powiedział, że Polska charakteryzuje się umiarkowanym
klimatem z nieumiarkowanymi zmainami klimatu.
święte słowa. prognoza na trzy dni naprzód dla terenu Polski to już odważna
prognoza.
powodzenia ze zmaganiami z "nasza pogodą".
leszek

powojniki
Re: *System Nawadniania Roślin*
Szczepienie czereśni