Re: idzie wiosna

1. Data: 2003-11-07 11:55:55

Temat: Re: idzie wiosna
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> pisał, łżąc jak pies:

> A co do pierwiosnków, to zgodnie z zapowiedzią Kasi, od jakiegoś
> miesiąca kwitnie P. auricula.

Owszem, kwitnie, ale P. elatior.

Pozdrawiam,
Grzesiek

--
Pewien pan zwykł układać swą głowę
W poprzek szyn ważnej stacji węzłowej;

2. Data: 2003-11-07 15:34:07

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
napisał w wiadomości news:uoevoo0j8.fsf@sapijaszko.net...
> Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> pisał, łżąc
jak pies:

jakiegoś

> Owszem, kwitnie, ale P. elatior.

Ja coś poproszę więcej o tych pierwiosnkach.
Zeby były ładne, zeby nie wymagały skomplikowanych warunków,
których zapewnić nie mogę, zeby były cudne i żeby można je
kupić bez problemu:-)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-11-07 18:07:13

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez problemu to troche mozesz kupic w EKOMie, kupowalam w tym roku i w
ubieglym. A poogladac mozesz miedzy innymi na stronach
http://members.shaw.ca/primulaworld/photogallery.htm
http://www.auriculaandprimula.org.uk/
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2003-11-07 19:14:24

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w
wiadomości news:bogna0$n1o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
tym roku i w
> ubieglym. A poogladac mozesz miedzy innymi na stronach

Dzięki Wiesiu:-)
Całe szczęście że oferta Ekomu nie jest tak szeroka;-)
Coś sobie wybiorę, bo mam w planach wiosenną wizytę u nich.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2003-11-07 19:58:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zeby były ładne, zeby nie wymagały skomplikowanych warunków,
> których zapewnić nie mogę, zeby były cudne i żeby można je

No wiesz co, róże u Ciebie kwitną
jak szalone, a o pierwiosnki się martwisz ?

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-11-07 20:45:43

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
warunków,
je

> No wiesz co, róże u Ciebie kwitną
> jak szalone, a o pierwiosnki się martwisz ?

Po pierwsze to juz kwitną słabo, po drugie cieszyć się będę
dopiero wiosną, jak moje nowe krzewy przeżyją zimę:-)
Ochłonowszy po radościach zwiazanych z posiadaniem nowych
róż, uświadomiłam sobie, ze ja prawie wcale nie mam
pierwiosnków:-(
I koniecznie ten bład musze naprawić:-)

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2003-11-07 22:54:55

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Ochłonowszy po radościach zwiazanych z posiadaniem nowych róż,
> uświadomiłam sobie, ze ja prawie wcale nie mam pierwiosnków:-(

Aha. też tak miałem dopóki nas jedna z grupowiczek nie odwiedziła :)

> I koniecznie ten bład musze naprawić:-)

Hmmm... że tak powiem, to będzie stosunkowo proste :-). Może już coś
wiosną będzie do podziału. To raz. A drugie raz, w Krakowie ostatnio
widziałem kawałek z pierwiosnkami. Nawet kwitły :-). Nawet się
zapisałem na nie wiosną. Myślę, że i dla Ciebie wystarczy :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Siedziała panienka w Tyflisie
Ze śmiechem na swoim tygrysie.

8. Data: 2003-11-07 22:58:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Ja coś poproszę więcej o tych pierwiosnkach.

Znaczy co? Wiesia już linki podesłała, jest jeszcze monografia o
Primulach wydana przez Timber Press.

> Zeby były ładne, zeby nie wymagały skomplikowanych warunków, których
> zapewnić nie mogę, zeby były cudne i żeby można je kupić bez
> problemu:-)

Aha, moje pierwsze P. officinalis pozyskane zostały z natury (zaraz
ktoś mnie zbeszta, że pod ochroną, trudno). Bardzo ładnie kwitły,
przetrzymały kwaśną ziemię, upały -- wiosną będą do podziału. Kolejne,
P. japonica w odmianach -- kwitły, lato wytrzymały, nasiona wysiałem,
zobaczymy, czy coś wiosną wzejdzie. Następne, darowane, rozrastają się
pomału...

A kupowaliśmy gdzie popadnie, z samego Kokotowa przywieźliśmy z 10
nowych :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

9. Data: 2003-11-08 06:47:13

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:m1r80jbxhc.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
się
> zapisałem na nie wiosną. Myślę, że i dla Ciebie wystarczy
:-)

:-)
Z tego krakowkiego źródełka już dostałam kiedyś:-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2003-11-08 06:48:58

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:m1n0b7bxan.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
rozrastają się
> pomału...
>
> A kupowaliśmy gdzie popadnie, z samego Kokotowa

Już sobie tam upatrzyłam kilka:-)
Uff.... byle do wiosny....

Pozdrawiam
Marta

Re: Przygotowywuje plac po budowie - pytanie
Czas posadzic drzewo (sosny czarne)
Quercus dumosa
test
Rosiczka - 3 pytania