Re: ikselce, zeby wiedziala

Data: 2018-05-13 18:55:48
Temat: Re: ikselce, zeby wiedziala
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 13 maja 2018 18:32:23 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Niestety do czyśćca mogą trafić tylko wyjątkowe osoby, do Nieba zaś
> absolutnie, absurdalnie wyjątkowe.
> Za to piekło przyjmuje każdego z otwartymi rękami...

ojejku, jAKBY TU POWIEDZIEC?

tam, w Niebie, chyba nie o to chodzi, zeby przyjac kazdego,
choc ponoc ja, wraz nawet ze wszystkimi bedacymi we mnie demonAMI,
BEDE PRZYJETY.

po prostu jestem chyba jakis inny.

ztreszta nie o to.

jesli Stworca, lebo Dobry Bog, jakim bym chcial STWORCE widziec,
uzna ze powinienem isc do p;iekla, to chetnie tam pojde.

i wowczAS pieklo po prostu peknie - bo kocham diably bardziej
niz to, w czym Szatan moze je zaszantażować.

dla mnie po prostu to zwisa; pójdę gdzie Bóg i wszystkie istoty święte chcecie.