ikselce, zeby wiedziala

1. Data: 2018-05-13 14:02:02

Temat: ikselce, zeby wiedziala
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

opowiem ci cos.
bylem w Tykocinie, takim jedynym chyba zamku,
ktory w czasach sredniowiecza istnail na terenach dzisiejszegom podlasia.

jesli kiedys tam zawitasz, dowiesz sie wielu ciekawych historii,
nawet jak to do Krakowa ow Zamek lupiono.
ale nie w tym rzecz.

jest prosta sprawa: odbudowanie na fundamentach chyba kosztowalo faceta
okolo 20 milionow - powiedziala mi przewodniczka ile, ale ja miestety
po prostu nie pamietam.

i zobacz, jak to jest.

gdyby taki facet nawet był złodziejem vat-u, to ja osobiście, bym mu darował.

A gdyby taki facet pieprzył nasz kraj i tradycje naród okradając, to wiadomo.

I zobacz, jak to jest.

jacek

2. Data: 2018-05-13 14:26:26

Temat: Re: ikselce, zeby wiedziala
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> i zobacz, jak to jest.
>
> gdyby taki facet nawet był złodziejem vat-u, to ja osobiście, bym mu darował.

A gdyby porwał i zabił Twoje dziecko dla dokończenia badań nad tajemnicą
nieśmiertelności?
?

> A gdyby taki facet pieprzył nasz kraj i tradycje naród okradając, to wiadomo.
>
> I zobacz, jak to jest.

Dla mnie tak nie jest. Nie poświęciłabym życia dziecka dla dobra ludzkości.

--
XL

3. Data: 2018-05-13 14:42:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 14:26, XL pisze:
> Dla mnie tak nie jest. Nie poświęciłabym życia dziecka dla dobra ludzkości.

Bo NIE jesteś psychopatką.
Był taki test: grupa ukrywająca się przed wrogami, nagle dziecko zaczyna
marudzić, czy udusisz go?
Psychopaci nie mieli wątpliwości.

4. Data: 2018-05-13 14:53:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Bo NIE jesteś psychopatką.
> Był taki test: grupa ukrywająca się przed wrogami, nagle dziecko zaczyna
> marudzić, czy udusisz go?
> Psychopaci nie mieli wątpliwości.

Żydzi też.

--
XL

5. Data: 2018-05-13 15:07:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 14:53, XL pisze:

> Żydzi też.

Sądzisz że nie mieli wątpliwości?

6. Data: 2018-05-13 15:16:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Sądzisz że nie mieli wątpliwości?

Co innego świadomie zabić, a co innego nieświadomie. Sama znam z opowieści
podobną sytuację: podczas okupacji przyszli Niemcy szukać partyzantów -
rodzina z niemowlęciem ukryła się w skrytce za ścianą sławojki. Niemcy
szukali wszędzie. Byli o kilka kroków. Nagle dziecko zapłakało. Przerażeni
ludzie zdrętwieli, matka zakryła dziecku buzię dłonią i tak trzymała. Kiedy
Niemcy odeszli, okazało się, że dziecko nie żyje. Kobieta zwariowała, potem
popełniła samobójstwo.

Ale nie mówimy tu o takich przypadkach.

--
XL

7. Data: 2018-05-13 15:19:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 15:16, XL pisze:
> ludzie zdrętwieli, matka zakryła dziecku buzię dłonią i tak trzymała. Kiedy
> Niemcy odeszli, okazało się, że dziecko nie żyje. Kobieta zwariowała, potem
> popełniła samobójstwo.

To jest całkiem co innego, nie dość że nieświadomie to aż z tego powodu
zwariowała. A dla psychopaty rachunek jest prosty - tak jak w szachach.

8. Data: 2018-05-13 17:20:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 14:26:27 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A gdyby porwał i zabił Twoje dziecko dla dokończenia badań nad tajemnicą
> nieśmiertelności?
> ?

swiadomie, czy nieswiadomnie nie wiesz, o czym mowisz?

> Dla mnie tak nie jest. Nie poświęciłabym życia dziecka dla dobra ludzkości.

ja bym poświecił życie swoje, ale mniejsza z tym, bo przecie nie o tym mowa.

a tam; po prostu dziś nie chciałaś zrozumieć, o czym mowa.
(chyba,ze urządzasz spektakl polityczny jakiś)

9. Data: 2018-05-13 17:26:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 17:20, j...@o...pl pisze:
> ja bym poświecił życie swoje, ale mniejsza z tym, bo przecie nie o tym mowa.

Można dla Boga, można dla kraju , a co to takiego ta "ludzkość"?
Gatunek wybrany?

10. Data: 2018-05-13 17:38:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 17:26:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Można dla Boga, można dla kraju , a co to takiego ta "ludzkość"?
> Gatunek wybrany?

kocham Cie bardzo.
przeciez jestem czlowiekiem, to tylko niekiedy moge sie na ludzi wkurwiac,
jednak tylko tak, jakbym mogl na siebie.

zaden gatunek wybrany.
po prostu samodoskonalacy.
caly majacy w oczach Boga.

Kviatkowi...
Szatanowi
Re: Czy sztuczna inteligencja to demony?
Wpadłem na chwilę
Koniec z zażywaniem lekarstw.