ikselce, zeby wiedziala

11. Data: 2018-05-13 17:44:07

Temat: Re: ikselce, zeby wiedziala
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 17:38, j...@o...pl pisze:
> zaden gatunek wybrany.
> po prostu samodoskonalacy.
> caly majacy w oczach Boga.

A na czym polega wyższość tego gatunku nad innymi? Jest wiele moralnie
lepszych gatunków.

12. Data: 2018-05-13 18:17:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 17:44:06 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A na czym polega wyższość tego gatunku nad innymi? Jest wiele moralnie
> lepszych gatunków.

prawdopodobnie tak.

jednakze, gdybys zapytal mnie, jak jest w Niebie,
to odpowiem, ze tam o nikim zle pomyslec sie nie da.
oczywiscie mozna, ale wowczas jest to tak bezsensowne, jak sama mozliwosc.
wiem, nie da sie tego opisac.

tu i teraz moge sie tylko wkurwiac, ze jest to bezlogiczne,
bo przeciez itd. itp.
jednak tam cale te nasze myslenie jest tak smieszne, ze niewyobrazalnie
smieszne.

wiem, ze w zaden sposob tego jak jest w Niebie przekazac sie nie da.
bo dopiero jak sam bedziesz odczujesz, ze to co pisze, to tylko prawda.

jacek

13. Data: 2018-05-13 18:32:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 18:17, j...@o...pl pisze:
> wiem, ze w zaden sposob tego jak jest w Niebie przekazac sie nie da.
> bo dopiero jak sam bedziesz odczujesz, ze to co pisze, to tylko prawda.

Niestety do czyśćca mogą trafić tylko wyjątkowe osoby, do Nieba zaś
absolutnie, absurdalnie wyjątkowe.
Za to piekło przyjmuje każdego z otwartymi rękami...

14. Data: 2018-05-13 18:49:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 18:17, j...@o...pl pisze:
> jednakze, gdybys zapytal mnie, jak jest w Niebie,
> to odpowiem, ze tam o nikim zle pomyslec sie nie da.

można Ci pozazdrościć, że odwiedziłeś Niebo..

15. Data: 2018-05-13 18:55:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 18:32:23 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Niestety do czyśćca mogą trafić tylko wyjątkowe osoby, do Nieba zaś
> absolutnie, absurdalnie wyjątkowe.
> Za to piekło przyjmuje każdego z otwartymi rękami...

ojejku, jAKBY TU POWIEDZIEC?

tam, w Niebie, chyba nie o to chodzi, zeby przyjac kazdego,
choc ponoc ja, wraz nawet ze wszystkimi bedacymi we mnie demonAMI,
BEDE PRZYJETY.

po prostu jestem chyba jakis inny.

ztreszta nie o to.

jesli Stworca, lebo Dobry Bog, jakim bym chcial STWORCE widziec,
uzna ze powinienem isc do p;iekla, to chetnie tam pojde.

i wowczAS pieklo po prostu peknie - bo kocham diably bardziej
niz to, w czym Szatan moze je zaszantażować.

dla mnie po prostu to zwisa; pójdę gdzie Bóg i wszystkie istoty święte chcecie.

16. Data: 2018-05-13 19:01:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 18:49:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> można Ci pozazdrościć, że odwiedziłeś Niebo..

przestan Pinokio. to ono zechcialo schylic sie ku mnie; wiem, ze dziwne.

jacek

17. Data: 2018-05-13 22:15:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Można dla Boga, można dla kraju , a co to takiego ta "ludzkość"?
> Gatunek wybrany?

Oczywiście! - bo WŁASNY.

--
XL

18. Data: 2018-05-13 22:15:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> A na czym polega wyższość tego gatunku nad innymi? Jest wiele moralnie
> lepszych gatunków.

O.
Jaki np?

--
XL

19. Data: 2018-05-13 22:17:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> można Ci pozazdrościć, że odwiedziłeś Niebo..

No to samo pomyślałam.
Ale jeszcze bardziej zazdroszczę powrotu na ten padół ?

--
XL

20. Data: 2018-05-13 23:19:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-13 o 14:53, XL pisze:

> Żydzi też.

Taki tekst mógł napisać tylko wyjątkowy kretyn i psychopata z jakąś
manią kręcącą się wokół Żydów.
I co z tego, że Żydzi też? Polacy też. Wszędzie, na całym świecie
zdarzają się psychopaci. Teraz też.

Pomijam już to, że nie byłaś w takiej sytuacji i nazywanie tych ludzi
psychopatami świadczy tylko o twojej kompletnej głupocie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kviatkowi...
Szatanowi
Re: Czy sztuczna inteligencja to demony?
Wpadłem na chwilę
Koniec z zażywaniem lekarstw.