ikseleczko

251. Data: 2009-04-21 10:02:20

Temat: Re: ikseleczko
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości:

> Czytaj przez okładkę.

Tego nie umiem. Nawet na monitorze widzę tylko z przodu.

michał

252. Data: 2009-04-21 10:02:33

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@p...com>

> Czytam ten wątek od jakiegoś czasu...wstyd powiedzieć- nie "kumam",
> na jaki on jest temat?
> pozdrawiam

Na temat długich i krótkich fiutów.

Saulo

253. Data: 2009-04-21 10:04:13

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Chiron <e...@p...com>

> Na temat długich i krótkich fiutów.

...aha...i oczywiście kompleksu penisa i lęku kastracyjnego:-) ?

Chiron

254. Data: 2009-04-21 10:07:47

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:
> Nie na tym polega hrabiostwo ani potencjał, kochanie, aby zakładać
> mnogie zegarki z namaszczeniem godnym ich wagi, jak czyni to motłoch,
> lecz na tym, aby coś takiego na siebie zakładać nawet o tym nie
> wiedząc, ot tak, machinalnie, jak szkła kontaktowe rano...

I na kochaniu bazylego nawet nie wiedząc o tym.

michał

255. Data: 2009-04-21 10:12:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

256. Data: 2009-04-21 10:13:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać - skuteczne i miłe.

> Ty też z tych, co żonie na imieniny, urodziny a zwłaszcza rocznice
> ślubu gary kupują?

Ja kupiłem żelazko. Cholera jasna... Ale sama się o to prosiła!

michał

257. Data: 2009-04-21 10:15:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" :

> Za wysokie - może piknąć...

Na wszelki wypadek żegnam Cię.

michał

258. Data: 2009-04-21 10:18:24

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"napisał w wiadomości:

> Czytam ten wątek od jakiegoś czasu...wstyd powiedzieć- nie "kumam",
> na jaki on jest temat?
> pozdrawiam

ikseleczko.

michał

259. Data: 2009-04-21 10:18:57

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

> [...]

Codziennie, Pani Arystokratowo Cała z Dziecinnych Lustereczek.

Saulo

260. Data: 2009-04-21 10:29:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> ...aha...i oczywiście kompleksu penisa i lęku kastracyjnego:-) ?

o rzeczach oczywistych się nie mówi :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/