ikselka kekoza???

181. Data: 2013-05-13 22:43:57

Temat: Re: ikselka kekoza???
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 21:47:12 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> weź juz sobie daruj mxkwikwi

:-DDD
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

182. Data: 2013-05-13 22:46:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 21:48:33 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> to dajno jakąś focie ostatnią. a co ci
> zależy. dawno cię nie widziałam...

A nie nie, z dyskoteki więcej zdjęć nie mam, na tamtej fotografii byłam
ujęta przypadkiem, podczas zwyczajowego obfotografowywania w lokalu, aby
były zdjęcia do galerii "Kielce bajnajt".
A poza tym - nie rzucam fotkami w net ot tak :-)

183. Data: 2013-05-13 22:48:07

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 22:38, m...@g...com pisze:

> 101-0
> w txt kilkanaście kb ;P
> nawet na jeden rozdzialik mało...
zawsze mi się myliło prawe lewe
będzie tszy

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

184. Data: 2013-05-13 22:49:15

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 22:46, Ikselka pisze:

> [...]
> były zdjęcia do galerii "Kielce bajnajt".
> A poza tym - nie rzucam fotkami w net ot tak :-)
od kiedy?

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

185. Data: 2013-05-14 00:29:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 22:15:12 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> a nie trza było tak od razu? ileż to mb zaoszczędzonych

Tyle zaoszczędzonych, ile na koncie 333-)

186. Data: 2013-05-14 00:59:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 22:49:15 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> od kiedy?

Od tego dawna, co mnie nie widzisz 3333-)

187. Data: 2013-05-14 09:25:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 22:43:57 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> :-DDD

wg ciebie tez się robi tak sennie ze próbujesz rozruszać towazystwo? ;P

188. Data: 2013-05-14 09:26:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 22:48:07 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:

> zawsze mi si� myli�o prawe lewe
>
> b�dzie tszy

102-0
Nie tylko to ci się myli ;P

189. Data: 2013-05-14 09:44:01

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 09:26, m...@g...com pisze:

> 102-0
to już na bank choroba ;>
> Nie tylko to ci się myli ;P
spakojna. tylko. kierunek mam wytyczony
i nie zalecałabym troski ;> he he

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

190. Data: 2013-05-14 10:00:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 09:44:01 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:

> to juďż˝ na bank choroba ;>

103-0
lekarstwo widze dziala ;P

> spakojna. tylko. kierunek mam wytyczony
>
> i nie zaleca�abym troski ;> he he

104-0
tylko zapytam -a spadochron masz? he he ;P

Schizofreników będą leczyć z opętania, czyli egzorcyzmować
Re: Cena tanizny...
Re: Smoleńsk forever!
"Witamy znów w III Rzeszy." (was: "Witamy znów w III Rzeszy.")
Leją w Irlandii polskich katoli.