"Witamy znów w III Rzeszy." (was: "Witamy znów w III Rzeszy.")

1. Data: 2013-05-05 16:13:12

Temat: "Witamy znów w III Rzeszy." (was: "Witamy znów w III Rzeszy.")
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 May 2013 14:53:01 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Wyemitowany niedawno w niemieckiej telewizji publicznej ZDF miniserial
> ,,Nasze matki, nasi ojcowie" to kolejny przykład świadomego fałszowania
> przez Niemców historii II wojny światowej. Chodzi w nim o całkowite
> wymazanie ze świadomości Niemców odpowiedzialności za wywołanie wojny i jej
> okrucieństwa - przekonuje Leszek Pietrzak w tekście ,,Fałszowanie historii".
>
> Dodaje, że jest to proces, który trwa w Niemczech już ponad 50 lat, i ma
> doprowadzić do ostatecznej odbudowy poczucia narodowej wartości. ,,Witamy
> znów w III Rzeszy" - napisał opiniotwórczy ,,The Economist".(...)"
--falszuja-historie.html

> Tiaaaa....

Przerzucam na psp z pomyłkowej php.
--
XL

2. Data: 2013-05-05 16:41:54

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 16:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

m--falszuja-histor...

> Przerzucam na psp z pomyłkowej php.
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Rany jakie bzdury, może pierdolca co to sobie roji twój kościół
egzorcyzmuje. ?

3. Data: 2013-05-05 16:59:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

--falszuja-historie.html

> Przerzucam na psp z pomyłkowej php.

Błąd- właśnie kończą budowę rzeszy numer 4:-((
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

4. Data: 2013-05-05 18:21:55

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 16:59, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:14cesfk2p4k55.17i7b96x3g8xk.dlg@40tud
e.net...

> [...]
>
> Błąd- właśnie kończą budowę rzeszy numer 4:-((
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Dlaczego tak boicie się psychiatrów, byście urojeń nie mieli co?

5. Data: 2013-05-05 19:16:50

Temat: Re: "Witamy znów w III Rzeszy."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 May 2013 16:59:44 +0200, Chiron napisał(a):

--falszuja-historie.html

> Błąd- właśnie kończą budowę rzeszy numer 4:-((

To tak, ale rownocześnie odświeżają pamięć o 3.
:-(
--
XL

6. Data: 2013-06-01 00:54:44

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@4...net>,
i...@g...pl says...

--falszuja-historie.html

> Przerzucam na psp z pomyłkowej php.

Oszczywiście, że część członków podziemia [AK] była
antysemitami, tak jak obecnie część obywateli naszej umiłowanej
III RP też nimi jest. Dziwne, gdyby nie byli [antysemitami].

A Niemcom się nie dziwię - prawie 70 lat wmawia się im, że są
źli, podczas kiedy Ci źli w większości już dawno umarli. I mają
się oczywiście czym szczycić - podczas kiedy u nas dominowały
kurne chaty, u nich były rzymskie akwedukty, kiedy my mieliśmy
księstwo, oni mieli cesarstwo rzymskie narodu niemieckiego.

PF

7. Data: 2013-06-01 03:16:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Jun 2013 00:54:44 +0200, Flyer napisał(a):

> A Niemcom się nie dziwię - prawie 70 lat wmawia się im, że są
> źli, podczas kiedy Ci źli w większości już dawno umarli.

To sie po prostu w głowie nie mieści, ze pisze coś takiego dorosly
człowiek.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

8. Data: 2013-06-01 03:23:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Jun 2013 00:54:44 +0200, Flyer napisał(a):

> podczas kiedy u nas dominowały
> kurne chaty, u nich były rzymskie akwedukty,

Następny cymesik. No po prostu spadam z krzesla,
Zwłaszcza te "rzymskie akwedukty" - był jeden, ale co tam, jak nic był to
akwedukt "rzymski narodu niemieckiego" :-DDD

> kiedy my mieliśmy
> księstwo, oni mieli cesarstwo rzymskie narodu niemieckiego.

Tak, Niemcy zawsze mieli kompleksy względem Rzymu... Bufoniaste nazwy to
ich wyraz.

9. Data: 2013-06-22 23:36:17

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1wdmrt4uffq40.1l2ohtefw3l6b$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> To sie po prostu w głowie nie mieści, ze pisze coś takiego dorosly
> człowiek.

Chcesz co się pomieści? ;> Przeproś Ukrainców, jako potomek
obywateli II RP, za niszczenie ich szkolnictwa i religji w
czasie II RP.

Łatwo to sobie wyobrazić, czy wolisz jednak zagmatwane i nijakie
fiolozoficzne rozażania, które nic nie wnoszą do sprawy? ;> Bo w
sumie czemu miałyby wnosić, skoro "oprawcy" dawno wymarli.

PF

10. Data: 2013-06-23 15:33:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 23:36:17 +0200, Flyer napisał(a):

> Przeproś Ukrainców, jako potomek
> obywateli II RP, za niszczenie ich szkolnictwa i religji w
> czasie II RP.

Lepiej poczytaj jak "to" naprawdę wyglądało:
http://www.kresy.pl/kresopedia,historia,miedzywojnie
?zobacz/polityka-ii-rzeczypospolitej-wobec-ukraincow
-1

Nie mam za co przepraszać - odbili sobie wszystko z nawiązką współpracujac
z Hitlerem:
http://www.kresy.pl/kresopedia,historia,ii-wojna-swi
atowa?zobacz%2Fhitler-wyzwolitiel

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

Leją w Irlandii polskich katoli.
Patrzcie i podziwiajcie :-)
Obsesje i psychozy
Moja Gwiazda.