SOk z selera

11. Data: 2003-12-07 12:50:31

Temat: Re: SOk z selera
Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ANIA" <m...@h...pl> writes:

> heyka to prosze was napiszcie powaznie ile tego pic...

Nie wiem , kieruj się zdrowym rozsądkiem.
W sumie nie wiem jak to smakuje, jak nie smakuje najlepiej to sobie
rob koktajle z selera i innych soków, np z marchwi , buraka
jabłek i czego tam jeszcze chcesz.

Pozdrawiam
Marcin

12. Data: 2003-12-07 17:33:20

Temat: Re: ile i jakie
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał w wiadomości

> (dla lepszego zrozumienia mojej wypowiedzi - 6 lat DO:)

Grażyno, ile dziennie zjadasz warzyw - tak wagowo; i jakie?
Sowa

13. Data: 2003-12-07 17:34:53

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> heyka to prosze was napiszcie powaznie ile tego pic...

Chyba nikt Ci nie doradzi, może poszukaj kogoś, kto zajmuje się medycyną
naturalną.
A na co on Ci jest właściwie - to może poszukam?
Sowa

14. Data: 2003-12-07 18:19:33

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grażyno, ile dziennie zjadasz warzyw - tak wagowo; i jakie?
wagowo dziennie zjadam do 200 gram ziemniaków na obiad, pozostałe
węglowodany zjadam w chlebie żytnim razowym na śniadanie, ale to nie sa
warzywa. pozostałą ilość warzyw zjadam średnio w miesiącu: 1-2 razy jak mnie
zachęci kolor po ok. 100gram jak jest sezon to pomidor, a poza sezonem
chodzi o kolor i jest bez znaczenia co to jest.
1- 2 marchewki zjadamy we czwórkę raz na pół roku - oczywiście średnio
i 2-3 jabłka w miesiącu ja, a dzieci więcej.
Takie jedzenie dyktuje mi intuicja, nie żadne nakazy czy zakazy.
Gdyby mi czegoś brakowało to z pewnością po 6-ciu latach tej monotonii
zauważyła bym to, ale Ty chyba masz inne zdanie a ten temat?
pzdr. grażyna

15. Data: 2003-12-07 20:58:25

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wagowo dziennie zjadam do 200 gram ziemniaków na obiad, pozostałe
> węglowodany zjadam w chlebie żytnim razowym na śniadanie, ale to nie sa
> warzywa.

Mam jednak wrażenie, że ziemniak to jak najbardziej warzywo, a chleb żytni
razowy jest jak najbardziej z ziarna (choć tylu optymalnych utrzymuje, że
ziarno jest dla ptaków nie ludzi).
Ale wracając do meritum, a co by było gdybyś nie lubiła ziemniaków - ja np.
nie znoszę zielonej papryki i nie tknę tego ohydztwa za żadne skarby,
ziemniaki na obiad codziennie też wpędziły by mnie do groby już po miesiącu.
Czy było by możliwe, że zamiast ziemniaków jadłabyś np. ugotowane selery (+
jakaś ilość soku z selera co by wyeliminować zabójczy błonnik a nadrobić
cukier i nie padłabyś trupem?

>ale Ty chyba masz inne zdanie a ten temat?

Mam takie zdanie, że jak ktoś pyta o sok z selera, to fajnie odpowiedzieć na
temat soku z selera, a nie wyrywać się jak Filip z konopi z DO.

Sowa

16. Data: 2003-12-08 04:14:15

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wracając do meritum, a co by było gdybyś nie lubiła ziemniaków - ja
np.

no sowo, z całym szacunkiem... a co by było gdyby na drzewie rosły
wieloryby...???

> Mam takie zdanie, że jak ktoś pyta o sok z selera, to fajnie odpowiedzieć
na
> temat soku z selera, a nie wyrywać się jak Filip z konopi z DO.

moja odpowiedź była bardzo merytoryczna przecież, tylko podpis był na inny
temat! :)
pzdr.grazyna

17. Data: 2003-12-08 08:08:39

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
>
> moja odpowiedź była bardzo merytoryczna przecież, tylko podpis był na
inny
> temat! :)
> pzdr.grazyna

No to jakieś nowe standardy o których pisze Kafka ;)

Slawek

18. Data: 2003-12-08 08:42:07

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał

> No to jakieś nowe standardy o których pisze Kafka ;)

Slawku, bardzo cie prosze, nie mieszaj mnie w swoje bicie piany.
Nie pisalam o zadnych standardach. Wogole niewiele ostatnio tu pisalam.
I nie planuje brac udzialu w tworzeniu kilometrowych watkow, ktore niczego i
nikomu nie udowadaniaja, a maja na celu jedynie napisanie ostatniego slowa.
Dla mnie EOT wiec mozesz postawic kropke ;)

Pozdr
Kafka

19. Data: 2003-12-08 10:49:27

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

20. Data: 2003-12-08 11:34:17

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> razowy jest jak najbardziej z ziarna (choć tylu optymalnych utrzymuje, że

Sowa, Ty ciągle nie rozróżniasz dwóch pojęć:
1. ZIARNO jako PODSTAWA diety, czyli _ŻYWIENIE_ SIĘ ZIARNEM - tak jak to
robią ptaki-ziarnojady.
2. ZIARNO jako mały DODATEK do innych podstawowych pokarmów.

JEDZENIE ziarna, a ŻYWIENIE się ziarnem - są to dwie różne sytuacje.

Pojęcie: OPTYMALNOŚĆ - to jest właśnie zasada nie popadania
w jakiekolwiek SKRAJNOŚCI.
Doktor Kwaśniewski zostawił każdemu żywiącemu się optymalnie wybór, jaki
rodzaj węglowodanów mu w jedzeniu odpowiada. Określił konkretne i
najważniejsze zasady: PROPORCJA i JAKOŚĆ białka, tłuszczu i węglowodanów.
I według tego klucza usystematyzował wartości poszczególnych produktów.
A reszta jest indywidualnym wyborem każdego optymalnego. Nie ma takiego
pokarmu, którego Kwaśniewski ZABRANIA jeść. Natomiast ZABRANIA przekraczania
dopuszczalnych ilości zjadanych węglowodanów (nieważne jaki produkt),
a także białek, ale to już szczegóły...

> Mam takie zdanie, że jak ktoś pyta o sok z selera, to fajnie odpowiedzieć
na
> temat soku z selera, a nie wyrywać się jak Filip z konopi z DO.

Jak będziesz używać podobnych nieprzyjemnych uwag, to:
1. Sama się na grupie podobnych doczekasz.
2. Dajesz dowód, że jesteś nerwowa, czyli masz słabą odporność na stresy,
czyli w Twojej diecie jednak brakuje czegoś, co wzmacnia stan układu
nerwowego.

Krystyna

aby było razniej
Jak poskromić apetyt?