ile kalorii..

1. Data: 2002-10-24 04:48:05

Temat: ile kalorii..
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ma cebula a ile iemniaki wiecie może? pozdrawiam - do weekendu jeszcze tylko
dziś i jutro - coraz bliżej - jupppiiiiiii

1. Data: 2002-10-24 06:45:27

Temat: Re: ile kalorii..
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sMOCZYCA w wiadomości do grup dyskusyjnych

> ma cebula a ile iemniaki wiecie może? pozdrawiam - do weekendu jeszcze
tylko
> dziś i jutro - coraz bliżej - jupppiiiiiii

zajrzyj http://www.schudnij.pl/tematy/tab_index.html

anya

nie lubie weekendu:-(

1. Data: 2002-10-24 06:58:49

Od: "Biedron" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Cebula surowa 100g- 36kcal,
Cebula gotowana 100g- 20kcal,
Cebula smażona na oleju 100g- 104kcal,
Cebula w zalewie octowej 100g- 20kcal,
Cebula dymka surowa ze szczypiorkiem 100g- 23kcal,
Ziemniaki gotowane 100g- 62kcal,
Ziemniaki pieczone w skórce 100g- 77kcal,
Ziemniaki młode gotowane 100g- 63kcal,
Ziemniaki smażone na oleju 100g- 160kcal,
Ziemniaki gotowane podsmażane na oleju 100g- 120kcal,

Jak chcecie to kaloryczność różnych frytek też mogę podesłać. Mogę też podać
zawartość tłuszczu w ymienionych wyżej warzywach.

Kuchmistrz
k...@k...pl

1. Data: 2002-10-24 09:00:31

Od: "Kaśka P." <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniaki sa niskokaloryczne, tylko sosy do nich to bomby. cebula sama tez
nie jest wysoko kaloryczna tylko tłuszcz na ktorym ja smazymy

1. Data: 2002-10-24 11:19:59

Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ziemniaki są niskokaloryczne, tylko sosy do nich to bomby. cebula
sama tez
> nie jest wysoko kaloryczna tylko tłuszcz na którym ja smażymy

Kiedyś w klasztorze O.Kapucynów poczęstowano mnie cebulą duszoną z
jabłkami, zupełnie bez tłuszczu. Często to robię i b.to moim smakuje.

--
---
pozdrawiam:-)

Ośmiornica