ile kosztują żaluzje?

1. Data: 2003-09-17 20:44:10

Temat: ile kosztują żaluzje?
Od: "Królewna Fiona" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam cenniki niektórych firm w necie i nie bardzo je rozumiem... Czy
oddzielnie kupuje się "listewki", a oddzielnie "system łańcuszkowy"? Czy coś
jeszcze trzeba do tego dokupić/doliczyć? Jak to jest z montażem? W cennikach
które widziałam nie ma rubryki montaż, ale wydaje mi się że nie ma nic za
darmo... A tak w ogóle to może ktoś się orientuje ile może kosztować
położenie żaluzji na 2.3 m2 okien (okno zwykłe i balkonowe). Interesują mnie
takie zwykłe aluminiowe żaluzje, ale jeśli ktoś się orientuje co do cen
drewnianych lub drewnopodobnych to też będę wdzięczna za informacje.

1. Data: 2003-09-17 20:55:48

Temat: Re: ile kosztują żaluzje?
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Królewna Fiona" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

W cennikach
> które widziałam nie ma rubryki montaż, ale wydaje mi się że nie ma nic za
> darmo...

A wiesz, że niekoniecznie... Ostatnio zakładałem sobie rolety, i znalazłem
firmę, która podjęła się zrobić to o 20% taniej niż inni. Nie dość, ze mieli
tanie materiały, to okazało się, że na pytnie o cenę montażu, na które
wszystcy inni odpowiadali niemałą ceną, ci odpowiedzieli: 'montaż jest za
darmo - pobieramy prowizję od producentów rolet'.
Słabo?
We wszystkich innych firmach mogłem mieć zrobione od ręki, a tu kazali mi
czekac ok.4 dni, bo mieli tyle zamówień, że się nie wyrabiali. W końcu facet
wymierzyc przyszedł w sobotni wieczór.
Nie dziwię się ich powodzeniu na rynku..
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-17 20:55:48

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-18 08:14:32

Od: "" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie na Bartyckiej drewniane kosztują około 250 zł za metr. Nie wiem czy
jest to cena z montażem czy nie.

1. Data: 2003-09-18 09:01:31

Od: "Pingwin" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ninja" <f...@p...onet.pl> wrote in message
Ostatnio zakładałem sobie rolety, i znalazłem
> firmę,

A jakieś namiary?

1. Data: 2003-09-18 18:07:55

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pingwin" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> "ninja" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> Ostatnio zakładałem sobie rolety, i znalazłem
>
> A jakieś namiary?

Uważam, że nie ma potrzeby, by cichaczem chwalić dobrego, a wręcz
pzeciwnie - głośno o nim trzeba trąbić, bo mało takich!
Oto namiary: p. Paweł, 602 740 364, a firma nazywa się DEWI.

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-19 05:23:19

Od: "Pingwin" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p. Paweł, 602 740 364, a firma nazywa się DEWI.

To jest W-wa?

PS. Skąd pomysł, że "cichaczem"???

1. Data: 2003-09-19 06:03:15

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "ninja" <f...@p...onet.pl> wrote in message
>
> p. Paweł, 602 740 364, a firma nazywa się DEWI.
>
> To jest W-wa?

#Tak, przepraszam, nie napisałem miasta: Wawa.

> PS. Skąd pomysł, że "cichaczem"???

#Istnieje trend wysyłania takich informacji na priv, co argumentowane jest
chęcią uniknięcia 'kryptoreklamy', który to termin jest zazwyczej opacznie
rozumiany.

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-21 11:06:47

Od: "Atanazy" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cen
> drewnianych lub drewnopodobnych to też będę wdzięczna za informacje.

Lublin.
Jakis tydzien temu zalozylem sobie zaluzje. Cena 1 m^2 26zl+7 zlotych za
mechanizm do kazdej sztuki zaluzji. Wymierzenie i montaz 13 zeta/calosc.
Razem, za 3,2m^2 zaplacilem 127 zlotych ze wszystkim. Zaluzje biale,
aluminiowe, tradycyjne szr. lamelki 25 mm.

Pozdrawiam
Atanazy

sauna
Jakie wysokie sciany