ile kosztuje dom?

51. Data: 2006-03-03 10:48:13

Temat: Re: ile kosztuje dom?
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Ale za to np. ze śliczną elewacją w naturalnym kolorze pustaka, czyli
> bez kawałka ocieplenia.

Też już nie. Styropianik jest, tynki są, ba, nawet ogródki już mają z grubsza
zrobione, altanki, kąciki grillowe, te sprawy... Aczkolwiek nie twierdzę, że
wszyscy mają zrobione wszystko na 100%, pewnie jakieś nie do końca
zagospodarowane pokoje albo roboty typu "położyć płytki w kotłowni" by się
znalazły, ale znowu bez faszyzmu, naprawdę można mieszkać bez szczególnej
niewygody mając niewykończoną sypialnię dla gości albo nie do końca
wyposażoną jedną łazienkę z trzech.

--
JoP

52. Data: 2006-03-03 12:16:22

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> E, luzik. Gosia "samaniewiemjaksięnazywam" nie przychodzi na newsy
> dyskutować
> ani dzielić się doświadczeniami, tylko chwalić się, ile mąż zarabia,
> więc nie
> należy się specjalnie przejmować tym co pisze.

Ee, luzik.Gosia, dom juz zbudowała, a Jola sie na razie
madrzy;-/Rozumiem twój stres, miała byc chałupa za 300.000, a tu
lipa;-(aaa, sorry, bedzie, tylko tak "troche niewykonczona"

Buu, juz nie siedze w twoim KF;-( jak z taka konsekwencja bedziesz
budowała, to powodzenia.....

Gosia

53. Data: 2006-03-03 12:19:17

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
w wiadomości news:slrne0g204.f2t.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Cóż, kołorker pod Poznaniem za samo postawienie domu plus ziemię
> zapłacił 200k zł (wykończenie miał z innej puli, nie znam szczegółów).
> Ale nie wyszło mu więcej niż 250-280k zł.

A, jak duzy dom postawił?Za 50.000, to naprawde trudno dom
wykonczyc.Srednio wyposazona łazienka, z armatura Koła, to koszt ok
10.000.

Gosia

54. Data: 2006-03-03 12:21:19

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie musieli się zmawiać. Wystarczy że przed rozpoczęciem budowy
> cwaniakowali, że się pobudują za 500 zł/m^2, a potem polegli finansowo
> budowali latami.

Dokladnie tak, firma moze i wybudowała gołe sciany za 500zł/m2, ale
wykonczyc za drugie 500, niestety sie nie da.

Gosia

55. Data: 2006-03-03 12:31:42

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale za to np. ze śliczną elewacją w naturalnym kolorze pustaka, czyli
> bez kawałka ocieplenia.

I tylko nie maja łazienki, pokoju goscinnego.Kuchnie bez sprzetu, a
spia na materacu, bo łozko, to juz naprawde zbytek. A, ocieplenie....po
co.W koncu klimat nam sie ociepla:-/Dom jednak jest i to za 250.000,
200m2

Gosia

56. Data: 2006-03-03 12:51:12

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Też już nie. Styropianik jest,

Całe 5 cm :> No ale jak kto wydał kilkaset patoli, nie będzie się
przejmował kosztami ogrzewania. Oponami też da się palić...

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

57. Data: 2006-03-03 12:59:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Całe 5 cm :> No ale jak kto wydał kilkaset patoli, nie będzie się
> przejmował kosztami ogrzewania. Oponami też da się palić...

Nie, no, szacun - wygląda na to, że znasz stan majątkowy, czas budowy domu,
wygląd domu, grubość docieplenia na domach moich znajomych lepiej ode mnie.
Gdzie takie palantiry sprzedają i za ile?

--
JoP

58. Data: 2006-03-03 13:29:37

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Nie, no, szacun - wygląda na to, że znasz stan majątkowy, czas budowy domu,
> wygląd domu, grubość docieplenia na domach moich znajomych lepiej ode mnie.
> Gdzie takie palantiry sprzedają i za ile?

Ja tam nie wiem nic o chałupach Twoich znajomych, ale przyglądam się co
i jak dzieje się w mojej okolicy.

59. Data: 2006-03-03 13:50:10

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem zdania że na budowę domu stać każde przeciętnie zarabiające
(2x1600 zł na rękę) małżeństwo.
"Sam" systemem gospodarczym zbudowałem dom 180m^2 wyniosło mnie to około
120.000 zł (wraz z ziemią - za śmieszne pieniądze), fakt góra jeszcze nie
wykończona (zostały do zrobienia gipsy i podłogi) ale na dole można
mieszkać. Co do np łazienki to mnie ona wyniosła odpowiednio:
- kabina (cersanit VEGA) 1400
- mebelki +lustro +umywalka(kupione w sklepiku producent nieznany z MDF
lakierowanego) 1000
- muszla (z promocji praktiker) 200
- kafelki (promocja praktiker) 900
- baterie (KFA) 150
- drzwi (najtańsze OBI) 120
jak widać za niespełna 4000 zł też można wyposażyć ładną łazienkę
mam nadzieję że jak dostanę zwrot ze skarbówki to wykończe sobie góre, i nie
przewiduję wydać więcej niż 10000 zł wraz z drugą łazienką
A więc wniosek nasuwa się taki że każdy buduje za tyle za ile go stać, mnie
akurat stać na tyle i tyle wydałem, a najważniejsze jest to że mnie i mojej
rodzince dom sie podoba!
Budowaliśmy 4,5 roku ale w życiu nie zamieniłbym teraz domu na mieszkanie.
Pozdrawiam wszystkich budujących.
Ja już mieszkam na "swoim"
Tomek

60. Data: 2006-03-03 13:59:47

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem zdania że na budowę domu stać każde przeciętnie zarabiające
> (2x1600 zł na rękę) małżeństwo.

Zapomniałem dodać - górny śląsk okolice katowic (0,5 km od autostrady A4)

Tomek

Proplem/Usterka Ariston AVSF109
proszę o pomoc w rozszyfrowaniu :)
jaki proszek piorący ?
reklamacja kabiny prysznicowej - jak?
Pranie wełny w automatach (Electrolux EWT 1026)