ile kosztuje mikrofalowka do zabudowy?

1. Data: 2004-11-06 18:33:54

Temat: ile kosztuje mikrofalowka do zabudowy?
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pytanie jest proste, ale nie moge znalezc na nie odpowiedzi..
Czy ktos mi moze podac przykladowe ceny mikrofalowek do
zabudowy? nie wiem po prostu o ile wzrasta cena zwyklej
mikrofalowki - wiem, ze w zasadzie trzeba zakupic ramke.
Ale znajac zycie - od razu cena calosci wzrasta moocno :-)

Dodatkowe pytanie - jakie wymiary musi miec szafka pod taka
mikrofalowke?
Wiem, ze sa rozne - prosze o przyklady.

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-11-07 11:40:59

Temat: Re: ile kosztuje mikrofalowka do zabudowy?
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale znajac zycie - od razu cena calosci wzrasta moocno :-)

No to niezle znasz zycie :-)
Moi znajomi wlasnie to cwiczyli i zrezygnowali, kupili zwykla. Jak ogladalam
w sklepach internetowych ceny, to jedna sie kuchenka do zabudowy zaplatala
za ok. 600 zl, wszystkie pozostale w granicach 1-3 tys. zl.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-07 11:58:13

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Nov 2004 12:40:59 +0100
"Julita" <j...@w...pl> naskrobał(a):

> [...]
> ogladalam w sklepach internetowych ceny, to jedna sie kuchenka do
> zabudowy zaplatala za ok. 600 zl, wszystkie pozostale w granicach 1-3

tia
czyli dam sie namowic gosciowi od mebli na szafke otwierana
na teleskopach do gory (tz nie taka w gore na zawiasach, ale
drzwiczki ida caly czas prostopadle do podlogi do przodu i do gory)

wstawie tam zwykla mikrofale, zapewnie jej kratka na gorze wentylacje
(i tak mikrofala bedzie nad piekarnikiem) - i po problemie

dzieki za odpowiedz

Sierp

1. Data: 2004-11-07 12:39:58

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, Ci moi wstawili w zwykla szafke z drzwiczkami uchylanymi do gory, ale
nie na zawiasach, tylko na teleskopach, tak ze jak sie lekko uchyli, to juz
sama idzie do gory. Ale to chyba juz kwestia gustu.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-07 13:41:51

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Nov 2004 13:39:58 +0100
"Julita" <j...@w...pl> naskrobał(a):

> Hm, Ci moi wstawili w zwykla szafke z drzwiczkami uchylanymi do gory,
> ale nie na zawiasach, tylko na teleskopach, tak ze jak sie lekko
> uchyli, to juz sama idzie do gory. Ale to chyba juz kwestia gustu.

i wygodnie sie z tego korzysta? nie ma problemow z otwieraniem
samej mikrofali? bo chyba takie drzwiczki nie ida zupelnie
do kata prostego (czyli nie zostaja calkiem rownolegle do podlogi
po otwarciu)

1. Data: 2004-11-08 10:55:21

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> Czy ktos mi moze podac przykladowe ceny mikrofalowek do
> zabudowy? nie wiem po prostu o ile wzrasta cena zwyklej
> Dodatkowe pytanie - jakie wymiary musi miec szafka pod taka
> mikrofalowke?

Ceny mikrofalowek do zabudowy zaczynaja sie od ok. 1200 (Amica) i
rosna w gore. Jezeli chodzi o wyposazenie to za ta cene jest
beznadziejnie slabe. Sam szukalem jakiegos rozwiazania z miesiac temu i
znalazlem mikrofalowke wolnostojaca LG MC-8083 KLR za 1200,- PLN z
mozliwoscia zabudowy (ramka oryginalna z LG) za 183,- PLN). Ramka do tej
mikrofali ma wymiary 59,5 cm x 46 cm.
Wiem ze model nizszy tej mikrofali za ok. 650,- PLN tez ma mozliwosc
zabudowy. Musisz sprawdzic na stronach LG.

--
pozdr.
Wojtek

1. Data: 2004-11-09 14:49:46

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Sat, 6 Nov 2004 19:33:54 +0100 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Sierp i mowi:

> [...]
> mikrofalowki - wiem, ze w zasadzie trzeba zakupic ramke.
> Ale znajac zycie - od razu cena calosci wzrasta moocno :-)

Mikrofale do zabudowy ceny mają chore. Moja rada - nie szukaj modelu do
zabudowy, znajdź jakiś wolnostojący, który można oprawić w ramkę - kolega
ma takie LG - kuchenka kosztowala ok. 700-800 zł (inox), ramka jakieś sto
złotych chyba.

mucher

kolorowe drzwi!!!
kto buduje teraz dom?