ile macie perfum-sonda:)

1. Data: 2002-10-18 16:07:05

Temat: ile macie perfum-sonda:)
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile macie perfum/wod toaletowych? ja mam na ich punkcie fiola - z 50-60
buteleczek. mama ma ze mna dobrze, bo jak mi sie jakis zapach znudzi, to jej
oddaje:)

1. Data: 2002-10-18 16:17:13

Temat: Re: ile macie perfum-sonda:)
Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jestem cienka, bo mam 22 :)
Podzielam twoja pasje...

1. Data: 2002-10-18 16:25:48

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"H@n!a" <h...@a...net.pl> wrote in message

> No to jestem cienka, bo mam 22 :)
> Podzielam twoja pasje...

Hlip, hlip a mnie to nawet już z końca kolejki nie widać 5:(.
Też uwielbiam, eh....

Hanuś

1. Data: 2002-10-18 16:28:56

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hlip, hlip a mnie to nawet już z końca kolejki nie widać 5:(.

kochana, to lata zbierania, szukania okazji - stref bezclowych, testerow:)

1. Data: 2002-10-18 16:53:22

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SWOICH TO MAM 4 ALE TO SA TE CO NAJBARDZIEJ LUBIE NA CIALA BYM MIEC CHODZ 10
ALE MOJE FUNDUSZE SA SKROMNE

aga

1. Data: 2002-10-18 17:24:19

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| ile macie perfum/wod toaletowych? ja mam na ich punkcie fiola - z 50-60
| buteleczek. mama ma ze mna dobrze, bo jak mi sie jakis zapach znudzi, to
jej
| oddaje:)

Heh, czuję się wyobcowana, mam tylko 1 :) Ale na swoją obronę mam to, że
jestem młoda, nie pracuję, tak więc nie zdążyłam sobie jeszcze uzbierać
kolekcji :)

--
Pozdrawiam wszystkie perfumomaniaczki
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-18 17:25:45

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to, że
> jestem młoda, nie pracuję, tak więc nie zdążyłam sobie jeszcze

ufff...... a myslalam ze to tylko ja nie mam takiego wyboru. Az mi
glupio bylo wyskakiwac ze mam tylko 1 po tym jak przeczytalam ze ktos
ma ponad 20.
Ale tez jestem moda wiec jeszcze na kupowanie perfum przyjdzie czas :)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-18 17:31:25

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ma ponad 20.
| Ale tez jestem moda wiec jeszcze na kupowanie perfum przyjdzie czas :)

No mi też zrobiło się trochę słabo jak zobaczyłam te 50-60 ale postanowiłam
się nie przejmować :)

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-18 17:34:28

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No mi też zrobiło się trochę słabo jak zobaczyłam te 50-60 ale
postanowiłam
> się nie przejmować :)

pierwsze perfumy dostalam, jak mialam 19 lat - bylo to anais anais
cacharela. reszta to efet 10-letniego zbierania:)))

1. Data: 2002-10-18 17:42:27

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" wrote:

> pierwsze perfumy dostalam, jak mialam 19 lat - bylo to anais anais
> cacharela. reszta to efet 10-letniego zbierania:)))

a to było o pytanie posiadanych flakonó wód toaletowych, czy ilosc
posiadania buteleczek?
bo buteleczki mozna zbierac, moga w takich sprzed 10 lat nawet byc resztki
"wód' - sa one jednak bezuzyteczne, bo stare i mogą uczulac.
Nie sadze zeby ktos miał 60 flakonów z wodami zdatnymi do uzytku, bo tego
realnie nawet nie da sie uzyc - co za sens pachniec codzienie inaczej?

zeby nie było OT:
posiadam - 7 flakonów wód aktualnei używanych ( zima + lato)
próbek z perfumerii - 74
flakonów nei zliczona ilosc

pierwsze perfumy - to Tendre Poison Diora, zakupione w wieku lat 16 za
pierwsze powaznie zarobione pieniądze ;-)

--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

Dziewczyny od spotkania w Krakowie!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Pytanie o grupe dyskusyjna
Fryzjer...
tusz do marnych rzęs
pu-erh