ile to może trwać

1. Data: 2004-12-16 10:13:57

Temat: ile to może trwać
Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 3 dni mam zapalenie gardła, być może jest to angina. Przełknięcie
sliny sprawia mi ogromny ból, ze nie wspomnę o jedzeniu czy piciu.
Dostałem jakiś antybiotyk i witaminy ale wcale mi to nie pomogło. Może
ktoś z was zna jakiś sposób na taki uciązliwy ból gardła?
pzdr

2. Data: 2004-12-16 10:14:57

Temat: Re: ile to może trwać
Od: Pawel Jacykiewicz <p...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Konrad wrote:
> [...]
> Dostałem jakiś antybiotyk i witaminy ale wcale mi to nie pomogło. Może
> ktoś z was zna jakiś sposób na taki uciązliwy ból gardła?

Zjedz kilka kromek z czosnkiem :-)
Naprawde pomaga.

3. Data: 2004-12-16 10:19:42

Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Jacykiewicz napisał:

> Zjedz kilka kromek z czosnkiem :-)
> Naprawde pomaga.

Gdybym mógł to bym zjadł. Nie wiem co mam w tym gardle, że tak mnie
boli. Ból jest naprawdę straszny, przełknięcie sliny to koszmar...

4. Data: 2004-12-16 10:23:31

Od: Pawel Jacykiewicz <p...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Konrad wrote:

> Gdybym mógł to bym zjadł. Nie wiem co mam w tym gardle, że tak mnie
> boli. Ból jest naprawdę straszny, przełknięcie sliny to koszmar...

Spróbuj zjesc.Moze bez chleba.Rozgnieć go daj go na łyżeczke i amm :)

5. Data: 2004-12-16 10:23:58

Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj zjesc.Moze bez chleba.Rozgnieć go daj go na łyżeczke i amm :)

chyba chcesz mnie wysłać na tamten świat :)

6. Data: 2004-12-16 10:26:02

Od: Pawel Jacykiewicz <p...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Konrad wrote:

> chyba chcesz mnie wysłać na tamten świat :)

Ja polecam wszystkim czosnek w szczególości jak ktoś ma chorobe gardła
lub katar.
Sam w miare regularnie "jade" czosnkiem ;)

7. Data: 2004-12-16 12:32:29

Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pomogło Septolete a na noc gorące mleko z miodem, pogniecionym
czosnkiem i masełkiem, ta szklaneczka pozwala spać do samego rana.
Pozdrawiam.

8. Data: 2004-12-16 16:44:22

Od: "Michu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze masz afty na gardle...po antybiotyku...

pzdr
M.

9. Data: 2004-12-16 20:43:29

Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michu napisał:

> a moze masz afty na gardle...po antybiotyku...
>

> pzdr
> M.

a co to są te afty? antybiotyk dopiero co zacząłem brać.

Czy warto na kurs masazu?
jakleczyc dlugotrwala zgage?
soczewki - problem - prosze o pomoc
syndrom Criswich'a- Shepensa