ile w prezencie ślubnym??

1. Data: 2006-07-14 11:57:53

Temat: ile w prezencie ślubnym??
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile się dziś wkłada do koperty będąc świadkiem na ślubie siostry ??

2. Data: 2006-07-14 12:00:26

Temat: Re: le w prezencie ślubnym??
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Kitka* napisał(a),a było to tak:

> ile się dziś wkłada do koperty będąc świadkiem na ślubie siostry ??

Na tyle na ile Cię sta
--
Aga

3. Data: 2006-07-14 12:09:18

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszałam ze minimalna stawka to 1 tys. nie chcę szczelić gafy dlatego pytam

4. Data: 2006-07-14 12:12:07

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Kitka* napisał(a),a było to tak:

> słyszałam ze minimalna stawka to 1 tys. nie chcę szczelić gafy dlatego pytam

żartujesz prawda?
--
Aga

5. Data: 2006-07-14 12:16:28

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie żartuję , powaga. !!!!!!Dla mnie to kosmos, jak usłyszałam to malo z
krzesła nie spadłam.Nie chcialabym by sie siostra pogniewała, ale jeśli do
niej też takie info dochodzą i tak się nastawia to ja w tym przypadku nie
bardzo wiem jak postąpić.

6. Data: 2006-07-14 12:19:54

Temat: Re: ile w prezencie ślubnym??
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ile się dziś wkłada do koperty będąc świadkiem na ślubie siostry ??

naprawde na tyle na ile Cie stac:).
chociaz slyszałam rozne historie, ludzie, ktorzy mieli pensje
..no..kosmiczna, dawali siotrze/bratu po 400zl, a i tacy, co mieli po 1,5k
kazde z nich, dalo 1,5k wlasnie:).
Ja bym sie nie przejmoala i dała wlasnie tyle na ile mnie stac i tyle:).

7. Data: 2006-07-14 12:29:19

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ile się dziś wkłada do koperty będąc świadkiem na ślubie siostry ??

Niedawno wychodziłam za mąż i powiem szczerze: nie wiem ile kto nam dał. Po
prostu czytaliśmy kartki i ewentualne pieniążki odkładaliśmy na bok. Bo nie
liczy się ile jest w tej kopercie, tylko to, że temu komuś chciało się na
ślub przyjść/przyjechać, że ten ktoś złożył nam życzenia i wyściskał nas. Ja
od siostry dostałam Scrabble, od światkowej ręczniki i obrazek, który sama
wykonała. To pamiętam. Akurat te rzeczy. Pieniędzy nie.
Olik

8. Data: 2006-07-14 12:30:09

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> kazde z nich, dalo 1,5k wlasnie:).
> Ja bym sie nie przejmoala i dała wlasnie tyle na ile mnie stac i tyle:).

Dokładnie. To że siostra wychodzi za mąż, to ma być radość, a nie kłopot.
Olik

9. Data: 2006-07-14 12:30:27

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kazde z nich, dalo 1,5k wlasnie:).
> Ja bym sie nie przejmoala i dała wlasnie tyle na ile mnie stac i tyle:).

ja też slyszałam bardzo różnie i dlatego targają mną wątpliwości .Okazuje
się że to delikatny temat a komentarze po slubie są różne.Osobiście
chcieliśmy wraz z mężem wypośrodkować , ale sami już nie wiemy .A
najfajniejsze jest to że obydwoje jesteśmy świadkami .
Dlatego poradzcie mi proszę coś sensownego.

10. Data: 2006-07-14 12:39:20

Od: "Magdalena" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kitka" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> słyszałam ze minimalna stawka to 1 tys. nie chcę szczelić gafy dlatego
> pytam
To nie szczelaj, cokolwiek to znaczy

M.

kosmetyki do twarzy dla 11-latki - jakie?
Usuwanie blizn i przebarwień potrądzikowych
mam pytanie
Pytanie do kobiet (tak myślę ;) )
Pytanie na temat nadmiernego pocenia