Re: ile wart jest licencjat ???

From: Jacek Pietraszek <p...@e...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: ile wart jest licencjat ???
Date: 17 Jul 2000 09:53:01 GMT

Slawek <s...@f...onet.pl> napisal:
> A co z ludzmi majacymi tylko srednie wyksztalcenie ?
> Czy oni mimo iz moga wiecej reprezentowac swoja wiedza
> z roznych dziedzin tez maja szanse ? Zauwaz jak sa
> konstruowane oferty o prace, 70% wyzsze i nie ma
> o czym gadac. A moze by tak najpierw sie spotkac,
> poznac czlowieka, zadac mu kilka pytan, a dopiero
> potem zastanawiac sie czy to mgr tak znaczaco zmienia
> osobowosc czlowieka ?

To Twoj postulat, a pracodawca, ktory to ogloszenie zamieszcza
moze nie chciec poswiecic czasu na udowodnienie przez Ciebie,
ze jestes taki dobry. Zwroc uwage, ze jest to dokladna analogia
do certyfikatow jakosci. Firma sama z siebie moze byc dobra,
ale certyfikat umozliwia szybkie wykazanie sie pewnym poziomem
bez kazdorazowego przeprowadzania dowodu. Ze swiadectwem lub
dyplomem jest dokladnie tak samo.

Jacek Pietraszek