ile weglowodanow

21. Data: 2004-09-29 22:37:26

Temat: Re: ile weglowodanow
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seniorita" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
news:1rn00zy49po6x.1aqpam1gucogi.dlg@40tude.net...

> A tak szczerze to nie chodziło Ci czasem o izoflawony dokładniej?
> http://www.westonaprice.org/membership/wapfbrochure.
html.pol

Jak zwał, tak zwał :)

http://www.westonaprice.org/membership/wapfbrochure.
html.pol#soi

Pozdrawiam
Leszek

22. Data: 2004-09-29 22:44:49

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Leszek Serdyński wyklepał(a):

:)

23. Data: 2004-09-30 06:03:40

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak sądzisz, skąd sie biorą jaja?

naprawde sadzisz ze "narzady" rodne kury, to +- to samo co narzady rodne np
krowy?

> Sęk w tym, ze w roślinach nie ma estrogenów. Są fitoestrogeny jeśli już.

jak je zwal tak je zwal, liczy sie skutek. Znalazlem informacje ze krowy
zjadajace pewien rodzaj pokarmu, sa w stalej "gotowosci" do rozmnazania sie.
Stwierdzono ze obecnosc tych "fito" w pokarmie daje takie skutki.

> I we wszystkich roślinach są, a nie tylko w soi, jak Wam Leszek wmawia bez
> sensu.

z tego co znalazlem wynika zupelnie co innego; pewne rosliny zawieraja tak
duze ilosci "fito" ze sa stosowane jako lekarstwa.

> Tiaa, np. osławione rośnięcie piersi u mężczyzn. :-)
> Ciekawe czemu mnie nic nie rośnie, a przecież nawet bym się może
ucieszyła.
> :>

no wiesz 8) (buzka powinna byc czerwona), o piersiach u mezszczyzn nic nie
znalazlem, ale o badaniach wsrod japonczykow mieszkajacych na Hawajach, tak.
No i niestety stwierdzono ze ww japonczycy mieli nietypowe problemy
zdrowotne (jak dla populacji pochodzenia azjtyckiego) i wykazano zwiazek
miedzy "fito" zawartymi w soji i ww problemami.

> No właśnie.

co wlasnie ?

> Sowa

Jurek

24. Data: 2004-09-30 06:13:51

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"seniorita" <a...@B...pl> a écrit dans le message de
> Ziemia zadrżała, gdy Jurek wyklepał(a):

nie wiedzialem ze reprezentuje az taka sile :)

> http://hermes.umcs.lublin.pl/users/anna/narazeni.htm

a co to am wspolnego z HORMONAMI zawartymi w jedzeniu (jajkach), bo to ze
chemia jest szkodliwa to ja juz wiem :)

> http://hermes.umcs.lublin.pl/users/anna/postulaty.ht

gdzie tu jest o zawartosci nas interesujacych hormonow wjajkach?

> http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=507
28&x%5D

Desire jest do "desire" :), ale gdzie tam jest o jajkach i hormonach w nich

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_S%C5%82odowy ;)

a tu mi sie otworzyla strona, na ktorej pisze ze nie ma nic do czytania
(jeszcze), czy mam rozumiec ze zachecasz mnie do napisania czegos o
p.Slodowym. A tak na marginesie, to jest ten sam ktorego pamietam z mojej
mlodosci?! jezeli tak to co on je ;)

> seniorita

Jurek

25. Data: 2004-09-30 06:16:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ziemia zadrżała, gdy Leszek Serdyński wyklepał(a):

ooooo! Leszek tez!!!
> Zapomniałeś dodać, że pozytywnie ;)
> http://www.zielarnia.pl/art.php?tid=13
> http://www.zielarnia.pl/art.php?tid=12

nie zaleznie od ilosci?

> s.

Jurek

26. Data: 2004-09-30 07:15:49

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seniorita" <a...@B...pl> napisał w wiadomości

> http://www.zielarnia.pl/art.php?tid=13
> http://www.zielarnia.pl/art.php?tid=12
> http://www.zielarnia.pl/art.php?tid=14
> http://chojnice.pl/gch/?act=ost&id_t=65

osobiscie zalecałbym sceptyczne podejscie do tresci zawartych
linkach.materiały do nich dostarczyła firma provarel science nutrition
departament więc mozna smiało je potraktowac jako teksty marketingowe nie
mające nic lub niewiele wspolnego z nauka.to samo tyczy sie ostatniego linka
gdzie swoimi refleksjami podzielił sie magister inzynier z gabinety edukacji
i promocji zdrowia gemini ,placówki medycznej o nastawieniu komercyjnym.

ps nie mozna czerpać wiedzy o swiecie z tekstów marketingowych i reklam, a
jesli juz to nie wypada się tym chwalić ;-).

polecałbym bardziej krytyczne podejści do zawartości róznych witryn
internetowych:)))))

27. Data: 2004-09-30 07:35:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjf83b$n55$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w
wiadomości

> czy napisałem nieprawde na temat leszka???? pytałeś więc ci
> odpowiedziałem.Leszek przez skromność pewnie by się nie pochwalił.
>
> a tak odnosnie diety kwasniewskiego i wszystkiego co sie kreci wokól
tego zjawiska to muszę ci napisać ,że jestem fanem tej diety ,doktora
> wszystkich optymalnych.

Nie da się ukryć, że opty zmieniło ci życie i na zawsze "wżarło się
w twoją pamięć"... MAMY CIĘ!... he he... ;)

Krystyna

28. Data: 2004-09-30 07:45:55

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cjgd0v$1mp$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Nie da się ukryć, że opty zmieniło ci życie i na zawsze "wżarło się
> w twoją pamięć"... MAMY CIĘ!... he he... ;)

w zaufaniu ci napisze ,że moim marzeniem jest zostać prawdziwym
optymalnym.jednak zdrowy rozsądek stoi na przeszkodzie realizacji tych
marzeń.
ale ja wierze ,że mi sie to uda.mam nadzieje,że z twoja i innych optymalnych
pomocą.

29. Data: 2004-09-30 09:53:39

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da się ukryć, że opty zmieniło ci życie i na zawsze "wżarło się
> w twoją pamięć"... MAMY CIĘ!... he he... ;)

HA !!!!! mowilem ze to SEKTA ;)

--
Niedzwiedz
Motocykle,Fotografia,Tanie Wino

30. Data: 2004-09-30 10:03:50

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> naprawde sadzisz ze "narzady" rodne kury, to +- to samo co narzady rodne
> np
> krowy?

raczej nie widziałąm krowich jaj w sklepach, ale za to widziałam skąd jajo
kurzeęce się bierze. :-)

> jak je zwal tak je zwal, liczy sie skutek.

Skutek jest róznoraki - estrogeny nic nie muszą naśladować a ich działanie
jest nieporównanie silniejsze.
Te jak okreslasz Fito, to przy nich naprawdę mały piesek.

> z tego co znalazlem wynika zupelnie co innego; pewne rosliny zawieraja tak
> duze ilosci "fito" ze sa stosowane jako lekarstwa.

I to świadczy na ich niekorzyść? IMO - wręcz przeciwnie. :-)

> ucieszyła.
>
> no wiesz 8) (buzka powinna byc czerwona),

No co?
Ciagle czytam obiecanki cacanki,
ostatnio nawet heroicznym wysiłkem zjadłam trochę tofu polanego prawdziwym
sosem sojowym, a tu nic. :(

> [...]
> zdrowotne (jak dla populacji pochodzenia azjtyckiego) i wykazano zwiazek
> miedzy "fito" zawartymi w soji i ww problemami.

Nie wiem co czytałeś i nie bardzo rozumiem jak duże mogły być różnice
pomiędzy dietą wyspiarzy a dietą wyspiarzy.
A Hawajczycy mieszkający na Hawajach tez mieli te problemy, czy chodzi
raczej to, że Japończycy zamieszkali na Hawajach odżywiali się chipsami i
frytkami, w odróżnieniu od biedniejszych tubylców Hawai i Japonii?
I od kiedy na Hawajach soja stanowi jakiś znaczący procent żywności? 8-/

Sowa

Test programu AnoMail
pieczone jabłka
Super Size Me